6 weken en je ziet al een buik??

hallo allemaal,
even een vraagje, ik ben nu 6 weken (voor het eerst) zwanger en je ziet al een buikje bij mij, is dat normaal??
andere mensen zien het ook al aan mij, dus dat is al een teken dat ik het mij niet verbeeld.
over het algemeen heb ik ook een vrij smal figuur..
kan ook niet al langer zwanger zijn, want mij laaste mensruatie was vrij hevig..
morge gaan we iig naar de dokter dus ben benieuwd wat ze ervan zegt..
gr justmi
 
Dat kan maar zo hoor.Dit is mijn derde zwangerschap maar ik ben nu 5 weken en heb ook al een buik,gaat heel snel nu! raar he.
Bij de eerste zag je bij mij tot 30 weken bijna niks,ik was ook heel slank maar wat ik ook at of deed een buikband was eerst nog niet nodig hihi,vond het altijd wel leuk staan maarja ;-)
Het kan dus best wel hoor.

groetjes nice
 
hoi hoi
ik had ook met 6 weken een buik.
dat waren mijn darmen die omhoog werden gedrukt. ik had mega last van lucht ophoping (gasvorming) en obstipatie. had met het hele kindje dus niks te maken helaas. die was toen slechts 5 mm groot, eh klein.

enneh, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

liefs
smooty
 
Juist als je slank bent schijn je, zodra je zwanger bent, extra buikvet te kweken. Je darmen gaan dan ook opsspelen en dat alles zorgt voor een bollere buik. Iets wat natuurlijk mensen snel opvalt wanneer je normaal een platte buik hebt. Een vriendin is nu 6 wk zwanger en ook zij merkte het nu al aan haar buik. Maar het heeft nog weinig te maken met de groei vd baby hoor, die gaat pas vanaf week 12 weken echt groeien. Zelf ben ik morgen 27 weken en pas sinds enkele weken zie je echt aan me dat ik zwanger ben. Eerder was ik wel boller, maar een vreemde zou waarschijnlijk toen eerder denken dat ik gewoon een vrouw was met een dikke buik.

gefeliciteerd!

Groetjes Judith
 
@judithmb1 & smootylama
dat zal dan vast wel met mijn darmen te maken hebben ja, heb iid meer moeite met naar de w.c gaan, voorheen nooit gehad..
kan iig niet wachten totdat ik dalijk echt een boller buikje heb, maar dan van de kleine ipv mijn darmen hihi..
thanks voor de reachties en jullie natuurlijk ook gefeliciteerd
gr anke
 
Hier precies hetzelfde nu 5 weken en 4 dagen zwanger en 2 mensen al die het opviel een duidelijke bolle buik en best veel moeite met naar de wc gaan 
gefeliciteefd met de zwangerschap
 
Ik heb ook 't idee dat het wat meer opgezet is. Komt denk door darmen. Ben nu 6 weken. Ook ik ben erg slank dus waarscheinlijk zul je het dan wel sneller gaan zien. 
 
kan inderdaad goed maar het is echt je hele buik, organen en darmen die gewoon aan het verschuiven zijn en plek maken ? Volgens mij heeft het met slank zijn niet veel te maken trouwens, ik ben niet echt slank maar gewoon normaal denk ik (voor de zwangerschap 65k voor 1m73) en je zag het bij mij pas ver na de 20 weken!
 
Terug
Bovenaan