6 weken en je ziet al een buik??

Heel herkenbaar..!
Bij mij ook de eerste zwangerschap, met 6 weken had ik ook al een buikje welke zo snel groeide dat ik na 8 weken al geen normale broeken meer kon verdragen. Het waren vooral mijn darmen die flink gezwollen waren wat ervoor zorgde dat mijn buik zo snel zichtbaar was. Ik kwam ook snel aan in gewicht in het eerste trimester maar ik heb mezelf er maar niet druk over gemaakt. Het gewicht is na het eerste trimester blijven 'hangen' waardoor ik nog steeds niet te veel kg ben aangekomen. Om mijn buik te verbergen heb ik gewoon wat lossere kleding gedragen in het begin van de zwangerschap zodat het nog even geheim kon blijven voor mijn omgeving en natuurlijk een zwangerschapsbroek, die broeken zitten ook gewoon heel erg lekker :) 
Geen zorgen en geniet zoveel mogelijk van je zwangerschap! 
 
Hoi allemaal!
Ik heb van nature al een rond buikje. Ik ben nu 6 weken zwanger en vind echt dat het buikje nu al dikker is. Ik heb verder geen problemen met m'n darmen. Ik vind het nog zo vroeg en probeer het buikje nog te verdoezelen, omdat enkel de familie weet dat ik zwanger ben. Anderzijds wil ik er toch al mee pronken?
 
Ik ben nu ook 6 weken, ben niet de slankste maar zie ook een buikje vormen al.
vooral boven mijn navel een bobbeltje, dat zullen denk ik mijn darmen zijn
 
Terug
Bovenaan