6 weken zwanger & echo?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Met 5 weken zwangerschap heb ik de echo gehad die je op de afbeelding ziet. Er was toen nog weinig te zien. Blijkbaar zag het er toen wel keurig uit voor die termijn.</p><p>Komende dinsdag moet ik terug voor een echo, ik ben dan +/- 6 weken en 6 dagen. Zou je dan al een vruchtje met hartje kunnen zien? </p><p>Ik vind het zó spannend! Bang dat het toch niet goed is, omdat bij 5 weken nog geen vruchtje was etc... Ik verlies verder (gelukkig) geen bloed en heb wel de kwaaltjes.</p><p></p>

Volgens mij zou je dan al een kloppend hartje kunnen zien hoor. Ik dacht dat die in de 6e week normaal wel gaat kloppen. Spannend!

Hey Itsanoukske,
Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad met 5.5 weken. Alles was er op te zien, zelfs een kloppend hartje!
Als ik trouwens jou foto bekijk zie ik in het vruchtzakje een klein wit puntje. Dat zou het vruchtje kunnen zijn.
Alvast ?voor a.s. dinsdag!

[quote quote=10106739]Hey Itsanoukske, Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad met 5.5 weken. Alles was er op te zien, zelfs een kloppend hartje! Als ik trouwens jou foto bekijk zie ik in het vruchtzakje een klein wit puntje. Dat zou het vruchtje kunnen zijn. Alvast voor a.s. dinsdag![/quote]
Dankje voor je bericht. Volgens de VK was dat het dooierzakje. Ik was toen ongeveer 5 weken. Gek dat jij met 5 dagen later wel al een vruchtje met hartje had :-o ik 5 dagen ervoor nog niks 

@itsanoukske wat spannend! Ik heb ook een echo gehad met 6 weken en het hartje zien kloppen. Mijn verloskundige zei van te voren wel dat het ook dan soms nog te vroeg is om het hartje te kunnen zien. Het is bij iedereen anders. 

Spannend! Ik had met 6+2 een echo en heb het hartje zien en horen kloppen. Arts zei vantevoren wel dat het even zoeken kon zijn maar dat was bij mij uiteindelijk niet het geval! Succes met je echo volgende week.

Terug
Bovenaan