6 weken zwanger & echo?

Het is zoals NicolientjeP zegt. Bij sommige vrouwen is al heel vroeg een kloppend hartje te zien en bij andere vrouwen duurt het gewoon wat langer. Probeer te bedenken dat het bij jou misschien nog te vroeg kan zijn. Begrijp me niet verkeerd, maar ik heb je andere topics gelezen en je lijjkt nogal onzeker. Het is natuurlijk te hopen dat je een kloppend hartje ziet (en dat zou prima kunnen met 6+6), maar laat je niet van de wijs brengen als het nog niet te zien is. 
Succes! 

Mijn eerste echo was met precies 6 weken. Wij zagen een hele kleine stip maar met een duidelijk hartje. Kon het zelf eerst niet goed zien maar toen de verloskundige het aanwees zagen wij ook het flikkerende hartje. Vooraf gaf zij al wel aan dat het bij iedereen verschilt en de kans groot was dat wij nog niks zouden zien. 2,5 week later weer echo gehad en toen was het een stuk duidelijker. 

Wij wisten niet hoe lang we zwanger waren ivm onregelmatige cyclus en hadden daarom uiteindelijk een echo met 4,5 week waarop nog niks te zien was (wij dachten toen al ruim 7 weken op weg te zijn). Met 6,5 week mochten we terugkomen en toen was er een duidelijk vruchtje met kloppend hartje te zien, maar ik begreep inderdaad wel dat het hartje soms ook net wat later kan gaan kloppen. Ongelofelijk wel wat een ontwikkeling je ziet in 2 weken tijd... maar dat wachten tussen de echo met 4,5 week en 6,5 week duurde een eeuwigheid!
Met 8,5 week zijn we weer geweest en vruchtje was weer een heel stuk gegroeid. 
Succes met wachten! Het moment dat je het hartje ziet kloppen vond ik wel echt geweldig mooi (heb het niet droog gehouden) en is dan alle kwaaltjes en het geduld meer dan waard. Ik hoop op een mooie echo voor je!

Ik was met 6 weken geweest en bij mij zag je alleen nog de dooierzak. Pas bij 8 weken zagen wij het hartje en bij 14 weken kon ik het pas voor de eerste keer horen. Inmiddels 19 weken zwanger :) 

Veel plezier bij jullie echo

Terug
Bovenaan