6 weken zwanger en buikpijn

Heb ontzettend veel buik krampen, steken en bloedverlies gehad tussen week 5 en 9. Maar er was niks aan de hand! Ook weer in derde trimester dezelfde klachten maar alles was nog prima!
In november 9 dagen te vroeg is mijn zoontje op deze grote wereld gekomen. Kerngezond!

Fijn om te horen dat het vaker voorkomt en niets ernstigs hoeft te zijn! Ik heb nogmaals contact opgenomen met het ziekenhuis én de verloskundige (ja echt erg). Ze hebben me weer gerustgesteld en gezegd dat het echt bij een zwangerschap van 6 weken past. De buikpijn kan aanhouden tot 9 weken zei de verloskundige. En ik lees dat sommigen er zelfs langer last van blijven houden. Ze gaf ook aan dat het juist een goed teken is, zolang er geen bloedverlies is natuurlijk. 
@Negentienachtentachtig wat vervelend! :( ik zou gelijk contact opnemen met de verloskundige dan kan je vaak direct terecht. Heb je toch wat meer duidelijkheid! 

Hallo Allemaal,

Ik ben ook 6 weken zwanger en heb sinds gisteravond meer last van buikpijn ook links onder, ik begon me al zorgen te maken tot ik jullie bericht las. 13 mei staat de 1e echo gepland het lijkt nog zo ver weg kan eigenlijk niet wachten maar jullie vast ook niet? 
Fijn om met jullie mee te praten en te lezen.

Terug
Bovenaan