<p>Beste (aanstaande) mama's,</p><p>Deze week ben ik erachter gekomen dat ik in verwachting ben van mijn aller eerste kindje. Totaal niet verwacht maar uiteraard hartstikke welkom. Zwanger worden was voor mij volgens de artsen op een natuurlijke wijze niet mogelijk, dus had ik de hoop al opgegeven. Ik ben nu 6 weken. </p><p> </p><p>Deze week ben ik ook gewoon aan het werk gegaan maar zonder succes. Ik ben de gehele dag misselijk en heb veel krampen. Ik doe zwaar fysiek werk en ben veel buiten waar ik geen beschikking heb over een toilet. In de nacht wordt de buikpijn heviger waardoor ik ook niet slaap. Ik heb mijn werkgever alvast ingelicht zodat hij rekening kan houden met een planning. Nu heb ik me eergisteren ziek gemeld omdat ik totaal futloos ben, geen kracht heb en de beste maatjes ben met mijn wc. Mijn werkgever vind dit veels te overdreven en wenst dat ik weer aan het werk ga. </p><p>Dames wat zouden jullie doen? </p><p> </p><p>Veel liefs,</p><p>Een nerveuze en onzekere mama to be.</p>