61 dagen.....

A

Anoniem

Guest
Zit nu op dag 61. Zit te denken of ik nog een test moet doen nu ik 2 maanden overtijd ben. Laatste test is 10 dagen geleden. Wat zouden jullie doen? Ik ben vorige week bij de ha geweest en heb nu 1 april een echo om te kijken of er niet ergens een eitje hangt die niet kn as pt. Het is behoorlijk k.. Voel me nm super zwanger... AAHH

ik zou gewoon afwachten die testen vliegen er zo door en je word toch iedere keer teleurgesteld.

binnekort krijg je die echo.. ik zou die gewoon afwachten anders gooi je er zoveel geld doorheen,
dat is eigenlijk zonde..

succes...

Inderdaad wachten. Sommige vrouwen hebben gewoon nooit een positieve test en zijn wel zwanger. Je kan dan blijven testen wat je wilt, maar positief wordt hij toch niet. Ik zou wachten op je echo. x

Bij mijn andere 2 kinderen had ik wel meteen een pos test. Maar idd nog 10 dagen dan weet ik
Meer

Pfff.. wat een onzekerheid!
Ik weet dat het erg moeilijk is, maar ik zou toch de 1 april afwachten zonder test. Van de echo wordt je veel wijzer dan van een negatieve test!

Sterkte met wachten!

Liefs Daisy

wat een gedoe meid, hopelijk heb je straks goed bericht! Ik zou nu ook wachten tot 1 april.. het is moeilijk maar wel verstandiger...

xxx

Jeetje al weer 61 dagen.. wat een onzekerheid voor je/jullie!
Ik hoop dat je 1 april te horen krijgt dat je al een paar weken zwanger bent! duim heel hard voor je.
Ik zou ook afwachten denk ik en niet nogmaals testen ivm teleurstelling. De echo geeft veel meer zekerheid!

succes Liefs Lisette

Ik sluit me bij de andere dames aan, ik zou ook wachten. Ik hoop voor je dat de cho laat zien dat er een klein kindje in je buik aan het groeien is!!!

Heel veel succes met wachten!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan