61 dagen.....

jeetje mina!!

Lieverd, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!

Jeetje meid, wat kan je lichaam je voor de gek houden he? Succes en hoop dat je toch zwanger bent.

Groetjes

Ik kan nu heel verstandig zeggen van wacht nog even, als ik naar mezelf kijk dan zou ik toch nog een testje waagen. zit met hetzelfde probleem. ik doe morgen nog een test. morgen middag mag ik naar de huisarts dus weet ik het zeker ga er van uit dat de test morgen ook neg uitvalt. ik denk dat ik in jou geval nog een test er tegenaan zou gooien. en als we eerlijk zijn weet iedereen dat het vestandiger is om te wachten maar gevoel en verstand liggen nu even uit elkaar. ik zou zeggen doe wat je hart je in geeft als jij je er prettig bij voelt om te testen zou ik het gewoon doen.

succes hilda

Als je het redt, zou ik wachten.. Maar als je erg onzeker wordt, kun je ook best nog een keer testen hoor. Gevoel en verstand kloppen nu eenmaal niet altijd met elkaar... Ik hoop voor je dat je toch zwanger blijkt! Dan houdt de kleine je mooi voor de gek zo.

kan me voorstellen dat je het nu wel eens zat bent.
als je het vol kan houden zou ik ook niet meer testen, maar ja kan me je wel voorstellen hoor
wel fijn dat je nu eindelijk een echo krijgt hoop dat je meer duidelijkheid krijgt

Terug
Bovenaan