6e en laatste IUI achter de rug

Hoi Inge,

Ik hoop dat je straks enorm verrast gaat worden dat het toch raak is deze laatste poging!!!
Ik kan me echter goed voorstellen dat je de moed weleens verliest.
Maar de score was inderdaad wel erg goed deze keer, dus ik duim voor je meid!

Liefs Astrid

Heeey INg

Jeetje wat spannend weer. Ik kan het helemaal voor me zie hoe jullie het ziekenhuis inkwamen (hahahaha) jammer dat het deze keer zo pijnlijk was. Je moet maar zo denken je rust al met je voet dus dat extra rusten kan geen kwaad.
Het klinkt allemaal wel erg goed, dusse jullie maken een goeie kans.
Lijkt me wel raar om dit zo mee te maken gezien jullie verleden.
Ik ga in ieder geval duimen! Totdat mijn duimen eraf vallen!!!!!!!!
Het zou zo mooi zijn!

Een hele dikke knuffiebuffiebaf
Van Sjan

Hoi Inge,

Ik hoop van harte dat er iets moois uit voort komt deze   maand. Wat een gedoe zeg zo met je been. Maar nu heb je wel mooi rust de komende weken, misschien dat dat wel een keertje goed uit pakt. Ik gun het je van harte

Groetjes Naatje

Mijn gevoelens blijven elkaar tegenspreken. De scores waren goed dus we maken een zeer goede kans................maar er is al een jaar niets gebeurd en daar moet een reden voor zijn!
Dit zal wel zo blijven totdat ik mijn NOD voorbij ben en het onderzoek op 1 december van de gyneacoloog naar de endo.

Pfffffffffff ik kan het echt niet meer opbrengen om nog te hopen op een goede afloop. Ik hoop wel dat ik nog eens de verassing van mijn leven krijg.
Jullie berichtjes zijn in ieder geval erg fijn! Helemaal nu we in de laatste IUI periode zitten want die voelt wel erg definitief.

lfs inge

Hoi Inge,

toch blijven hopen. Kreeg vanmorgen nog te horen van de assistent dat het toch nog best wel vaak gebeurt dat men bij de 6e iui zwanger word. En ik zat laatst bij een vrouw in de wachtkamer die had haar 1e bij de 7e iui gekregen en de 2e bij de 8e iui. Dus nu ik weer begin te duimen zal ik er meteen voor jouw bij duimen.

Groetjes Naatje

Hoi,
Wat fijn!!!!! Die getallen!!! Dat moet toch wel heel geweldig voor je man zijn! Ik hoop echt dat deze laatste poging raak is, succes de komenden weken! groetjes Noortje

Mmm Naatje dat zijn toch wel berichten waar ik inderdaad een beetje hoop uithaal. Zo zie je maar weer dat we toch nog wel een beetje vertrouwen moeten hebben he!?

Ik wacht het allemaal maar af. Ik heb de afgelopen dagen veel buikpijn en een erg opgezette zeurderige buik gehad. Heb geen idee wat ik hiervan moet denken. We zien het allemaal wel. Tot nu toe gaan de wachtdagen me erg goed af gelukkig.

lfs inge

Terug
Bovenaan