7/8 weken en al positiekleding.

Ik heb vanochtend toch maar eens een positie broek aangedaan. Al m'n andere kleding zit gewoon niet lekker. zodra t kan loop k met n open knoop.
Deze positiebroek zit echt veel lekkerder alleen vind ik het een beetje raar voor mn gevoel om nu al aan te doen. Ik ben nog erg gereserveerd met blij zijn met de zw schap omdat ik over 3 weken ofzo waarschijnlijk pas eerste echo heb. Bij m'n eerste had ik nu al een echo gehad. Ik durf nog niet echt blij te zijn.
Zijn er meer die al naar de positiekleding grijpen?
Ik heb nu trouwens wel ontzettend zin om te gaan shoppen voor meer kleding.
Groetjes

Ik ben dinsdag 7 weken en past gelukkig nog wel mn gewone kleren.bij de 1ste hoefde ik pas met 19 weken positiekleding aan.en bij de 2de met 15 weken,ben benieuwd wanneer nu.want s avonds heb ik al wel een buikje hoor.maar gelukkig gaan mn broeken nog dicht(heb ook veel heupmodel)
en draag ook graag jurkjes,hoop dat nog even de zomer doorkomt,jammer dat je pas zo laat je 1ste echo heb,ik heb hem woensdag al,maar vind het ook weer spannend of alles wel goed is en zo.
liefs jootje

Ik ben nu bijna 10 weken zwanger van nummer 1 en ik draag ook al positiekleding hoor. Ik kan sinds een week of 2 al geen broeken/rokjes meer aan. Ik dacht eerst dat het er misschien 2 zouden zijn maar afgelopen donderdag eerste echo gehad en het is er gewoon maar 1. Ben bang dat ik heel dik ga worden. Heb er nu al 6kg aan zitten. Tis niet anders. Ik leef wel heel gezond en dat is het belangrijkste. Dus je bent niet de enige :)

Ik ken t ook hoor. Hier gaat t ook altijd erg snel. Heb schijnbaar veel hormonen want die zijn degene die zorgen dat in het begin je buik zo hard kan groeien omdat t je kleintje niet is.

Ik heb ook altijd al heel snel mijn broeken moeten verruilen voor de zwangerschapsbroeken en ik vind t geen ramp. Niemand die t ziet en t zit gewoon veel lekkerder. Dus gewoon lekker doen want anders heb je er zelf het meeste last van.

xx

Hoi ben 9 weken zwanger en ook net begonnen met positiekleding. Alleen de band zit niet lekker, maar de onderkant voor de onderbuik wel.
Niemand die het ziet trouwens

x yvonne

Ik ben nu tien weken onderweg en draag al twee weken positiebroeken
de buik is dik door mijn darmen, die zijn goed van slag, en kan weinig aan de buik hebben.
ieder zijn eigen tempo, als het lekker zit dan gewoon doen hoor, laat anderen maar praten.
miss etam heeft opruiming en leuke goedkope positiekleding. Heb er al wat voor de winter en alles onder de tien euro per stuk

Terug
Bovenaan