7/8 weken en al positiekleding.

Een vriendin die in maart bevallen is had nog wat broeken, truien en vesten liggen, o en een joekel van een bh... die ik gezien de boobsgroei wel binnenkort nodig zal hebben.
Verder heb ik sowieso ruime bovenkleding.
Dus ik hoef er nog niet op uit.

Ik dacht dat het aan mij lag. Legging met jurkjes gaan nog en met een riem kan ik het iets camoufleren, maar spijkerbroeken lukt niet. Vooral savonds is het extra opgezet, ga ook maar snel de stad in van mijn vorige zs vind ik het niet meer zo leuk allemaal.

Kan het vast niet heel lang meer verbloemen.

Ik moet er ook aan geloven, vandaag m'n eerste positie broek gekocht en wat zit het heerlijk. Ik heb zo'n opgeblazen gevoel dat gewone broeken even niet lekker zitten.

Hebben jullie al een favoriet merk positiekleding?

Ik ben nu 10 weken en draag ook al positie kleding sinds 3 weken pas ik me gewonen broeken en rokken al niet meer gelukkig heb ik veel leggings en lange shirts/jurkjes..

Terwijl ik helemaal nog niet aangekomen was/ben was eerder 3 kg afgevallen door dat ik alles er even hard weer uitgooide..

Het lastige eraan vond ik dat ik van iedereen de opmerking kreeg van zo een buikje ben je zwanger..
we willen het tot de 12 weken voor ons houden maar wordt op die manier wel lastig haha..

Ik ben nu 10 weken en heb mijn broeken nog wel aan maar dan met de knoop ver open en een riem eroverheen haha. Ik heb wel positiebroeken maar vind die banden nog niet fijn op mijn buik. Had ik bij mijn dochter ook. Ik vind het wel fijn dat mn broeken nog pas, die positiekleding ben je na een poosje ook wel zat vond ik.

Maar ik zou gewoon aandoen wat het fijnste zit. Is dat een positiebroek, dan vooral aandoen!!

Liefs ciomama

ik heb het ook al aan ben nog maar 6 weken maar krijg zon pijn met die andere kleren!
heb net contact gehad met verloskundige. krijg heel veel reacties dat ik al zon buik heb?!
of knu verder ben??
ze zou me terug bellen voor een afspraak dus ben benieuwd!!

ooo wat een verademing, heb vandaag een positie spijkerbroek gekocht bij de H&M, heerlijk zit het.
en voor een leuke prijs, van 49,95 voor 15 euro.
Kijk dat is leuk shoppen, binnenkort maar is bij Etam kijken.

Terug
Bovenaan