7 dpo menstruatiekrampen

@mamavanstan, dpo staat voor ‘days post ovulation’, dus dagen na je eisprong. Dus je kan niet op 2dpo een positieve ovulatietest hebben, want je gaat dus pas dpo tellen na je ovulatie :)
 
Ik weet wel hoe dat werkt. Ik had op 2 mei een positieve ovulatietest, 3 mei eisprong gevoeld. Dus 4 mei 1 dpo. Gisteren dus 7 dpo. Vandaag 8 dpo. Klopt precies hoor.
 
Ik had met mijn 2e ook op 10 dpo een positieve test en hij is nu 14 maanden

Het zou niet horen omdat de innesteling vaak pas op dag 9 of 10 gebeurd maar ik geloof er zeker wel in dat het soms dus wel kan

Nu bij de 3e ook pas 1 dag eerder getest en ook positief maar dat mag dan ook wel
 
@mamavanstan, het was niet de bedoeling dat je boos werd hoor, maar eerder schrijf je dat je op 2dpo een positieve ovulatietest had. Waarschijnlijk bedoelde je daar dus 2 mei.
 
Ooh maar op 10 dpo positief testen is heel normaal hoor. Ik heb een overzicht en daar staat dat dat 66% van de zwangeren positief test op 10 dpo en 33% dus nog negatief.
 
Ik kon het niet laten. ?‍♀️ vandaag getest, vanmorgen en vanmiddag. Vanmorgen helemaal wit en nu dit? Ik krijg het niet goed op de foto maar ik zie een heeeeel licht streepje.
 
Terug
Bovenaan