7 maand en 1 week oud, en nog niet rollen??

Hoi Wilma,
bij mijn zoontje heeft het ook heel erg lang geduurd voordat hij begreep dat hij liggend op zijn buikje ook prima zijn hoofdje neer kon leggen als ie moe is - en nog steeds doet ie dat liever niet en begint te huilen omdat ie moe is. Hij is nu 7 maanden en we hebben hem 2 keer betrapt op het in slaap vallen op zijn buikje, dus het wordt al (heel langzaam) beter. Hij rolt nu al enige tijd op zijn buikje maar heeft nog geen idee hoe hij weer terug naar zijn rug moet. Ik maak me er verder niet druk om, hij doet alles op zijn tempo en misschien ligt dat iets lager dan het gemiddelde. Als je kindje maar gezond en vrolijk is - toch? Groetje,
Pauline

ja verder is ze heel beweeglijk en vrolijk!
nou dan wacht ik het rustig af en anders vraag ik voor de zekerheid deze maand het cb nog even!

liefs Wilma

Hoi wilma

Zou me niet te druk maken hoor de ene baby doet dit en de andere dat
Priscilla kan wel draaien maar heeft zoiets ik doe lekker waar ik zin in heb...
Dus dan draait ze een paar keer en dan paar dagen niet...
Vrijdag is ze 7 maanden tijd gaat echt snel en ze kan zooooooooo ondeugend kijken...

groetjes monique

Eehhh...Esther doet nog niets van bovenstaande. Rollen niet, zitten niet, staan al helemaal niet, op haar buik liggen niet. Ze is meer van het praten en van de fijne motoriek. Volgens de wvk gaat het nog prima allemaal. Ik zou zelf alleen wel eens een nieuw 'trucje'   willen zien. Misschien verveelt ze zich dan ook wat minder...

Maar ik las net dat Jasmijn zich ondertussen wel omdraait. Gaaf!

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan