7 maanden bezig wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden.

Ben erg benieuwd wie er nog meer 7 maanden bezig is???

groetjes bontrie

Ja, wij ook.
Duurt me al veeeeeeeel te lang. Volgende week woensdag weer nod, ik duim me het vel af.
En jij, wanneer is je nod?

groetjes Ilona

Is het je eerste kindje?
Bij ons wel.
Zal voor je mee duimen. Ik hoop het ook dat het deze maand dan zover mag zijn.
Ik ben er best veel mee bezig, in gedachte bedoel ik he!. Heb zelfs niet meer zoveel zin in m'n werk.

Ja eerste kindje!
ik was er in het begin ook heel erg mee bezig maar laat het nu een beetje rusten anders word ik gek.
keek eerder elke dag op dit forum maar heb mezelf belooft nu 1 keer in de week te kijken.
want je leest van heel veel dat ze zwanger zijn. en dat vind ik niet zo leuk. (voor hun natuurlijk wel) maar dan denk ik waarom lukt het bij ons niet. maar goed. geduld is een schoon zaak zeggen ze.

ik duim voor je

ja, dat geduld hebben dat is me wat. De eerste maanden keek ik ook dagelijks op dit forum en allerlei andere sites. Erg leuk om ermee bezig te zijn, maar te veel is ook weer niet goed. Een vriendin belde afgelopen woensdagavond op, ze is zwanger van de tweede bij de tweede ronde. Ze weet dat wij ook bezig zijn, dus ze vond het moeilijk om het te vertellen. Nou, ik was superblij voor haar. Het kriebelde mij zelfs in de buik. Maar na het telefoontje, mijn mannetje en ik op de bank, dan denk je toch SHIT IK WIL OOK.Ons geluk komt nog, wacht maar af. Heb je al wat rare klachtjes enz.?

Nee heb helemaal geen klachten meer.
Had ik toen we net begonnen waren wel elke maand. Maar nu al 2 keer niks.
Ook geen ongi klachten meer.
Was er in het begin ook heel veel mee bezig we hebben zelfs al namen bedacht.
Ben nu ook 2 weken gestopt met roken misschien dat het lukt.
En jij heb jij klachten?

heb de laatste maanden steeds last van misselijkheid en af en toe lichte buikkrampen voor de menstr. Daarom dat ik ook al eerder dacht zwanger te zijn. Maar helaas. Dus ik wacht het maar af. Het wilt niet zeggen dat er altijd klachtjes moeten zijn. Daar houdt ik   me maar aan vast.
Je hoort wel eens van die verhalen dat je het meteen weet. Nou ik weet nog niks.
Nog 8 daagjes en ik ga deze keer niet te vroeg testen heb ik me voorgenomen. Erg he.

Terug
Bovenaan