7 maanden bezig wie nog meer?

kan beter langer wachten met testen. Dan is de teleurstelling minder erg. ik heb al een paar keer getest en elke keer was het neg. en een dag daarna werd ik ongi. dus ook ik heb me voor genomen het testen zolang mogelijk uit testellen.

ben jij al bezig met tempen ofzo? of gebruik jij ovu testen?

Nee geen ovutesten. Heb rond augustus anderhalve maand lang iedere dag getempt.
Daaruit kon ik wel zien dat er een eisprong zou zijn. Maar dat iedere dag tempen legt ook weer een druk op je. Dus deze maand had ik zoiets van nee, niet tempen en niet alles berekenen wanneer je precies moet klussen. Natuurlijk weet je ongeveer welke dag je eisprong zou zijn maar even niet erop gefixeerd. Vorige maand heb ik wel getempt op de dag van de ongi. Dit werkte perfect. Geen leuke conclusie, want mijn temp was laag en een minuut later werd ik ongi. Maar goed, het werkte wel en ik heb geen test verspild.

hey hey

ik ben ook vanaf maart bezig!! heb alleen nog maar 2 keer een echte ongi gehad, na me pil ongi werd ik na 53 dagen ongi en daarna duurde het 4 maand! nu zit ik op dag 33 en heb nog geen ei gezien kus kus

ik heb nog helemaal niks geprobeerd wij doen het nog steeds op de gok.
ik weet ook niet of ik een eisprong heb.
denk dat ik vlogende maand ge tempen

hoi coortje,
goh als ik jou berichtje lees denk ik toch echt:wat ben ik aan het zeuren zeg.
Ik heb een regelmatige cyclus. Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent. In ieder geval zal ik ook voor jou duimen.
Ik ga maar eens slapen, ben ik morgen tenminste weer fit. Succes meiden en tot gauw.

hoi...

Wij zitten nu ook in ronde 7.....Heb 19 okt..mijn nod...
Is toch weer spannend...Ben wel wat misselijk en pijnlijke borsten..
Maarja heb dat wel vaker gehad..En toen was het ook niets
Afwachten maar...
Suc6 iedereen die ook rond de 19 de hun nod hebben...

Liefs Lies...

Hallo,

Ik temp ook niet.
Ik heb gewoon om de dag of om de 2 dagen sex, dan is de kans toch net zo groot dat het een keer raak moet zijn.
Wel ben ik er meer mee bezig 14 dagen na mijn eerste ongi en 12 tot 16 dagen voor de volgende ongi (daartussen vind ergens de eisprong plaats)
Succes allemaal.

Liefs Niek

Hallo,

Ik heb ook last van zware/gevoelige borsten en misselijkheid vlak voor m'n menstruatie.
Mijn vraag is of jullie ook last hebben van een beetje wit vaginale afscheiding?

Verder zit ik in m'n 5e ronde en probeer mezelf niet al te gek te maken....:)

Groetjes,
Sharonski

Terug
Bovenaan