7 maanden.... hoeveel slaap?????

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje Sylvan is 7 maanden en slaapt erg weinig vind ik. Snachts gaat het wel maar overdag..... 's ochtends hooguit een uurtje (meestal een half uur tot 3 kwartier) en 's middags ook zoiets. daarna nog tussen 1600 en 1700 nog zoiets anders houd ie het niet vol tot 1900 uur.
hoe zit dit bij jullie????
liefs Cynthia

Hallo!
mijn zoontje is vandaag precies 7 maanden en slaapt de laatste paar weken ook een stuk minder. Eerst vond ik dat'ie wel erg veel sliep overdag maar nu denk wel eens ga nu maar eens even een paar uurtjes slapen...
Hij slaapt na z'n eerste fles meestal nog 1,5 uur. s'Middags ook en eind van de middag soms een half uurtje.
Ook veel meer huilen dan eerst, maar ja dat zal er ook wel bij horen!
Gr. Bloem

hallo,

mijn zoontje is 7,5 maand, en slaapt s'morgens en s'middags ong. 1,5 uur, hij is aan het eind van de middag ook wel erg moe en hangerig, maar hij wilt dan echt niet meer slapen.

groetjes susanne

Hoi Cynthia,

Hier zo ongeveer het zelfde schema als bij jullie. Uurtje hooguit. Maar meestal 45min, meer zit er niet in. Hij jammert wel als hij wakker is, maar slaapt echt niet meer dan. Wel grappig om te lezen dat het bij jullie er ook zo aan toe gaat!

gr Anita

Hoi, hoi,

Isis is vandaag ook precies 7 maanden!
Isis heeft ook altijd best veel geslapen overdag, gemiddeld 2 uur, 's ochtends, 's middags en in de namiddag. Haar ochtendslaapje is nu ongeveer 1,5 uur, 'smiddags ongeveer 2 uur en dan tussen 18:00 en 20:00 uur nog een uurtje of anderhalf, maar dat is ook de laatste week aan het veranderen (lees: wordt minder) Daarin tegen kan ze ook langer wakker blijven. Ik bekijk het maar per dag, ze zal het zelf wel aan geven. Tis wel vervelend als ze moe is maar niet kan slapen. Als het slaapje echt niet lukt haal ik haar weer uit bed. Gelukkig gaan bij ons de nachten ook nog goed,
trusten,
 x Esther

Hoi,

Heather is nu net aan het tijgeren en slaapt veel. Soms wel twee uur achter elkaar en dat 2 keer per dag. Vaak ook tussen de groentehap en de laatste fles nog eventjes.

Ik weet niet wat ik meemaak, zoveel heeft ze nog nooit geslapen. Heb opeens allemaal vrije tijd en ik weet niet zo goed meer wat ik er mee moet doen . Okay, die ramen misschien eens lappen... Maar zo erg is het ook weer niet (met dat ik niet weet wat ik moet doen dus, die ramen zijn wel erg ).

Groetjes, KT

Hallo,

Emre is 7mnd en 3 wkn. Hij slaapt 's ochtends ongeveer 2 uur (hij wordt dan na 1 uur wakker, speelt wat en valt dan weer in slaap, meestal) en 's middags slaapt hij vaak ook nog een uur, maar dat is vaak ook maar 3 kwartier (van 15:00 tot 16:00 ongeveer). Ook heeft hij dat slaapje al een paar keer overgeslagen. 's Avonds gaat hij tussen 19:30 en 20:00 uur naar bed en slaapt hij tot de volgende ochtend 7:00

groetjes
Mie

Luna heeft altijd al veel geslapen.
Nu Krijgt ze (op dagen dat ik niet werk)  rond 8.00 uur een fles, dan knuffelen en spelen we nog een tijdje in bed (heeerlijk!) en rond 8.45/9.00 gaat ze alweer terug naar bed.
ze vind het echt heerlijk, als ik haar erin leg krijg ik meteen een big-smile! Meestal ligt ze dan nog even te spelen in bed (kwartietje ofzo) en dan valt ze in slaap. Rond 12.00 uur(!!!) haal ik haar weer eruit (soms zelfs 12.30 uur).
Dan slaapt ze s'middags nog eens van 14.oo tot 16.00 uur ongeveer.
Na 16.00 uur slaapt ze al heel lang niet meer, ze word rond 18.00 wel weer moe maar wil niet naar bed. Soms valt ze in de box even in slaap maar meestal niet.
Rond 20.00 uur gaat ze weer naar bed tot de volgende ochtend!

Terug
Bovenaan