7 maanden.... hoeveel slaap?????

Chloë slaapt ook nog vrij veel.
Na het bad 'smorgens slaapt ze ong. 2 uur.
's Middags slaapt ze ook meestal nog 2 uur
En na het avondeten slaapt ze meestal ook nog een uurtje!
Rond 20.30 gaat ze naar bed en slaapt dan vaak het klokje rond.
Ik probeer haar wel eens langer wakker te houden, maar daar maak ik haar echt niet blij mee. ( en mezelf dan ook niet)
Ach, zij heeft de eerste 10 weken vrijwel niet geslapen, dus roepen we hier dat ze die tijd nog steeds aan het inhalen is.
Sil

Hoi allemaal,
Dank jullie wel voor jullie reacties. Omdat Sylvan ook 's nachts om het half uur ff piepte heb ik de tip van de wijkverpleegkundige gekregen dat we hem gewoon 10 min. moeten laten doen(huilen, piepen) Dit hebben we gedaan..... Hij slaapt nu 's nachts van 19.30 tot sóchtens 700. daarna rond 9.30 weer tot 11.00. (vandaag toevallig tot 12.00 uur) Smiddags ook weer wat langer.van 13.30 totdat ik hem wakker moet maken om de wessel van school te halen om 14.45á 1500 uur. want dan moet ie wel wakker worden, omdat we dan de oudste van school moeten halen.
was wel een goede tip. 10 min laten doen, dan ff speentje terug en ff toe stoppen, en iets liefs zeggen. daarna weer evt 10 laten. dit herhalen tot ie stil is.( hij heeft het nog geen enkele keer langer dan 25 minuten vol gehouden) Maar we hebben gelukkig weer een ritme.... ( en ik heb weer een beetje tijd om iets te doen in huis)
Groetjes en veel liefs Cynthia

Ps. Het was absoluut niet makkeleijk om hem te laten huilen.... maar de wv zei dat hij er graag bij wil zijn. Dat begint rond de 7 maanden.
groetjes

Terug
Bovenaan