7 week echo niks te zien. Testen blijven even positief

Sorry, beetje late reactie. Ik heb sinds vandaag bij het afvegen bruinig en lichtroze slijm gehad. Als het morgenochtend nog is bel ik de verloskundige voor advies. Ook heb ik weer iets meer last van menstruatie achtige krampen. 
Rosiee, Ik vond het inderdaad ook logisch klinken dat het bij een tweeling wat moeilijker te zien is, dus probeer daar nu een beetje vanuit te gaan.. Maar toch blijf je je gek maken (Hopelijk om niks)

Meiden,
Ook ik heb dit meegemaakt..
Was 4 dagen overtijd (menstruatie komt altijd stipt) dus had ik een kruidvattest gedaan. Een hele lichte streep dus ik was onwijs blij!
Ik voelde me ziek had pijn enz dus het zat wel goed totdat je na een week (bijna 6 wkn) bloedverlies krijgt. Het begon met afvegen en na 2 dagen werd het iets heftiger maar zonder stolsels.
Zwtest gedaan die gaf negatief aan, ook bij de HA negatief dus het zou dan wel een miskraam zijn geweest ookal had ik geen stolsels verloren. Had ook een echo gehad om te kijken of ik leeg was en dat was indd zo.
Dit was vorig jaar december gebeurd, ik was heel erg verdrietig want je wilt het zo graag. Uiteindelijk na 6 weken weer ongesteld geworden. Ik besloot om er niet meer bezig mee te zijn want dan maak je jezelf alleen maar gek. Alles gebeurd op zijn tijd!
Ik ben momenteel 37 weken zwanger!!! 
Een tip: niet te veel bezig zijn met zwanger worden dat is behoorlijk frustrerend en je laat je lichaam je voor de gek houden. Zodra je het aan de kant zet zul je zien dat je van zelf zwanger raakt?

Heb gisteravond toch maar even de verloskundige gebeld omdat ik me zo druk maakte.
Ze zei dat een klein beetje (oud) bloedverlies voor haar geen reden was tot zorgen, kon ook komen door gemeenschap of teveel doen. Maar mocht het bloedverlies heviger worden en als ik erge krampen krijg, mocht ik meteen contact opnemen. 
Ze zag ook geen reden om de echo eerder te zetten omdat er dan waarschijnlijk nog niet veel te zien is, dus we moeten echt nog even een weekje afwachten! Gelukkig nu wel weer een beetje gerust gesteld. Hopelijk komt het niet meer terug.

Hoi allemaal, 
Hier beetje hetzelfde, clearblue test gaf afgelopen vrijdag 1-2 weken aan, maar omdat wij eerder een bbz hebben gehad en alweer 3 jaar bezig zijn voor een 2e kindje konden we gister voor een echo komen, er was wel te zien dat de baarmoeder zich klaar maakte, veel weefsel ( ook wel een bedje voor de vrucht zij die meneer) en de testen zijn keer op keer dik positief, alleen dan ook van die ongesteldheids krampen erbij dat maakt het er allemaal niet geruster op.
Die eerste weken en dan die onzekerheid is bijna slopend, maar inderdaad positief denken, dat doet vast wonderen! 

Terug
Bovenaan