7 weken & kotsmisselijk

Hier ook enorm misselijk geweest, maar eigenlijk nog steeds.. 
Het begon met 5 weken en toen gestart met gembertabletten, emesafene en later primperan. Belangrijk is om in de gaten te houden dat je genoeg kan drinken. Ik ben uiteindelijk met uitdrogingsverschijnselen opgenomen in het ziekenhuis.  Hier heb ik zofran gekregen, maar later las ik hier tegenstrijdige berichten over. Dit laatste zal ik dus niet aanraden en wordt ook niet standaard gebruikt. 
Daarna begonnen met accupuntuur. Het duurde even maar na een aantal keer had ik wel het idee dat het even werkte. 
Wat mij nu helpt is kleine beetjes eten, spa rood het liefst erg koud (terwijl dit bij sommigen juist niet goed valt), geen gekruid of zuur eten en veel rust nemen. Doe ik een dag teveel lig ik weer dagen in bed en hou ik niks binnen.. Het is echt een beetje uitvogelen wat je kan verdragen. 
Met 14 weken kon ik mn bed weer uitkomen. Ik ben nu 16 weken en hoop dat het snel helemaal weggaat. Wat me trouwens ook nog geholpen heeft is af en toe een extra echo inplannen. Dat zorgt toch weer even voor iets leuks!
Hoop voor je dat het snel beter gaat!! 

Terug
Bovenaan