7 weken en nu al buik

<p>Hallo allemaal</p><p>Ik ben nu 7 weken zwanger maar heb echt al een bolle harde opgezette buik, zelfs zo dat ik me normale broeken haast niet meer aan kan of echt pijn doen. Zijn er meerdere die dit soms hebben ? vind het wel erg snel namelijk.</p><p>Groetjes </p>

Dit zijn hoogstwaarschijnlijk opgezette darmen. Dit heb ik ook gehad aan het begin van mijn zwangerschap. Of er een opgeblazen ballon in je buik zit haha, inderdaad erg gevoelig.

Ik ben ruim 5 weken en in de avond pas ik mijn broeken al niet meer... mijn man en ik maken maar grapjes dat we een tweeling krijgen.. haha
nee, even zonder geintjes, het zijn mijn darmen. Heb sowieso gevoelige darmen (prikkelbaar darm syndroom) en door de toename van progesteron (legt darmen deels plat) is die flink opgezet. Op mijn werk kan ik mijn broek nog dicht houden en in de avond kan ik een pyjama aan. Ook draag ik weleens jurken met een te grote panty! 

Haha heel herkenbaar.  Ben 5 weken en ik zit smiddags al met mijn knoop open... waarschijnlijk darmen idd. Die zijn ook maar aan het borrelen.

Haha heel herkenbaar.  Ben 5 weken en ik zit smiddags al met mijn knoop open... waarschijnlijk darmen idd. Die zijn ook maar aan het borrelen.

Je baby is mini, maar je darmen kunnen zeker zorgen voor een flink opgezette buik! Dat is per persoon anders, maar kan wel maken dat spijkerbroeken niet lekker zitten. Ik droeg veel leggings met wijde tops of wijde jurkjes.. 

Terug
Bovenaan