7 weken en nu al buik

Hier ook hoor... ik ben nu 6 weken zwanger en mijn eigen broeken zitten erg strak dus ga al positie kleding dragen. Dit wordt ons 2e kindje dus miss dat t daarom allemaal ook wat sneller gaat.. maar het zijn inderdaad de darmen... gefeliciteerd allemaal! 

Bedankt voor de reacties allemaal. misschien dan toch vast naar positiekleding gaan kijken ondanks ik het erg vroeg vind maar me broeken zitten overdag echt niet lekker meer. en dan rustig de eerste echo afwachten :) 

Had ik ook, week later weer niet. Bij begin week 11 in het weekend weer heel erg, en nu een paar dagen later valt het weer mee. Ik heb in week 10 nog een gewone broek aan gehad, die zat 2 weken daarvoor nog prima, maar nu toch te strak. Denk dat ik dit weekend maar weer moet shoppen. 

Oja, ik had bij 7 werken eerst 1 positie broek gekocht. Dan kun je per week kijken of je daar genoeg aan hebt. Eventueel keer een legging met jurkje aan, mochten een week later al je broeken nog te krap zitten. 

Herkenbaar hoor! Ik wilde me zo snel nog niet aan positie kleding wagen, bang dat mensen dat zouden zien. Dus heb tot 14 weken met een haarelastiekje door m'n knoopsgat en op de knoop heen gelopen. Vond ik prima werken! Voor m'n werk zit ik ook veel in de auto en dan deed ik m'n broek gewoon even lekker los :)

Je baby is dan misschien maar mini. Maar je baarmoeder heeft bij 8 weken meestal al de maat van een softbal. Ik merk ook al moeite met mijn broeken. 

Terug
Bovenaan