7 weken oud, 10 voedingen

Hoi,

Mijn zoontje heeft ook zitten tobben. Nu ging het ineens even heel goed maar van de een op de andere dag dronk hij zijn 180 cc flessen niet meer leeg en liet standaard 50 cc staan. Nu hebben we er wat op gevonden, we doen in de 180 cc fles 5 schepjes voeding i.p.v 6 en 1 schepje rijstbloem met vanille smaak. Nou dat deed het hoor! Ff een andere smaak en ze gaan erin als boter! Oke hij mag het officieel nog niet hebben want hij is 2,5 maand maar er mag zoveel niet in het leven, toch!

Ook heb ik difrax flessen die bevallen mij erg goed alleen de 3 standen speen gaat te snel voor onze zoon. Binnen 2 min de fles leeg en vervolgens met de eerste boer alles er weer uit gooien. Nu hebben we een m speen en dat gaat goed.

Oh en dat smaakje krijgt hij alleen met zijn laatste fles om 23:00 uur. Dan slaapt meneer lekker door tot 07:00 uur. En overdag vind hij het nu oke dat hij gewone flessen krijgt en die drinkt hij nu ook helemaal op. Ja het zijn rare wezens hoor die baby's
 
De M speen hebben we ook geprobeerd, maar dan heeft ze dus met 3 minuten de fles leeg, en gooit vervolgens alles er weer uit....
Avent geeft ook geen verschil, dus nu gaan we maar is een 3 standen speen proberen.

Het blijft ook maar uitproberen bij elk kindje weer opnieuw het wiel uitvinden......

O ja, rijstbloem ga ik nog even niet geven, want ik heb al wel gemerkt dat ze erg verstoppingsgevoelig is.... En dan gaat ze nog minder drinken....
 
hallo, ik heb hetzelfde probleem gehad, ik weet niet of je nog borstvoeding hebt? maar ik heb gemengd, ik deed eerst half om half en daarna steeds minder borstvoeding erin op een gegeven moment dronk ze alleen nog de kunstvoeding.

succes
mama van tess 4maand
 
Terug
Bovenaan