<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en heb vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was al bloedverlies. Had regelmatig roze bij het afvegen. Dat hield een paar dagen aan en stopte dan vanzelf. Een paar dagen later begon het dan weer. </p><p>Drie dagen geleden naar het toilet gegaan en helderrood bloed verloren. Ik ging er direct vanuit dat dit het begin was van een miskraam. Verloskundige gesproken en kan gelukkig over twee dagen terecht maar zij verzekerde mij ook dat de kans groter is dat het niet goed zat. Daar ben ik dan ook vanuit gegaan, heb eigenlijk ook geen hoop dat het nog goed komt (misschien om mezelf te beschermen). Het bloedverlies is niet hevig en stopt telkens gevolgd door bruin maar paar uur later zie ik weer helderrood bij afvegen. Ik heb geen last van stolsels of buikpijn. </p><p>Is het normaal dat een miskraam zo traag op gang komt? Kan het zijn dat een miskraam zo “soepel” verloopt zonder pijn omdat het misschien al vroeg gestopt is met groeien? <br /><br />zou graag willen weten of anderen hier ook ervaring mee hebben</p><p>Liefs maartje</p><p> </p>