Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@ Lolak;
Ik had verder geen symptomen, alleen bloedverlies. En bij 6 weken een echo gehad waarbij niks te zien was. Hcg daalde eerst maar steeg daarna weer langzaam dus ik heb een mtx injectie gekregen en nu elke week bloedprikken.
Ik heb in het eerste trimester ook veel last gehad van bloedverlies. Van helderrood tot bruin. Tot nu toe wel een hele gezonde zwangerschap. Veel succes bij de echo! Hoop dat het toch nog goed zit.
Ah ik heb hier ook last van. Ik ben waarschijnlijk korter zwanger dan ik dacht. Dacht een week of 6 maar waarschijnlijk nog 5 weken. Was op de echo niks te zien dus nu over twee weken herhaling. En ook oud bloed en dan weer roze / rood heel weinig met afvegen maar je wordt echt onwijs onzeker ervan. Als het even weg is denk je: yes! Over. Tot het weer begint zo vermoeiend.
Ik had maandag een echo en verloskundige zei dat het geen miskraam was, vruchtje was duidelijk te zien en ook een "knipperend lichtje" gezien wat het hartje moet zijn. Volgende week weer een echo en hopen dat alles goed blijft ?
Klopt, telkens schrik ik toch weer een beetje als het wat meer is. En ben ik toch bang dat het op den duur gaat doorzetten naar een miskraam. Hopelijk blijft alles goed gaan voor ons!