7 weken zwanger en bloedverlies

Ook de eerste 12 weken een paar keer bloedverlies gehad, 1x rood (de bekende schrik als je even lekker geplast denkt te hebben) daarna nog wat narommelbloed. Ruim een week later nog wat bruin. Had toen wel een lekker warm bad genomen, waarschijnlijk daardoor bloedvatje (weer) geknapt ofzo. Was weinig, maar blij dat ik hier kon lezen dat het wel vaker gebeurd. 12 wk echo was prima.... Je moet je ook voorstellen dat het hele zaakje daarbinnen op spanning staat, er veranderd zoveel en de vaatjes zijn allemaal dun! Soort bloedneus, ga je ook niet dood aan, pas als je het vaak hebt moet je ongerust worden...
 
Hoi,
ik heb sinds vorige week zaterdag 3 keer gevloeid. Het kwam met straaltjes eruit. En de laatste keer zaten er ook stolsel bij. Ik was al uitgegaan van een miskraam. Maar bij de echo die ik vervroegd kreeg met 7 weken bleek alles goed te zijn met het kindje, ik heb alleen een hematoom in mn baarmoeder zitten. Nooit van gehoord, maar ik moet nu rustig aan doen tot ik de 10 weken echo heb gehad, en dan kijken ze of het weg is.
 
Halo ik heb een vraagje !

Ik ben ong 5weken en 2dagen zwanger ! Alleen verlies nu al 5 dagen bloed ik lees overal dat de kans 50℅ 50℅ is dat je überhaupt nog zwanger bent. Heb alleen last van mijn borsten eet veel heb veel rugpijn gehad maar totaal geen krampen! Ik maak me erg zorgen probeer sinds vorg jaar maart al zwanger te raken
 
Hier ook veel bloed verloren vanaf vrijdag het begon met donker bruin en met druppels bloed ,gister avond hevige buik pijn met stolsels gehad , na een uur was die buikpijn over ,vandaag heb ik een afspraak bij de vk voor een echo . Ik hoorde van een vriendin die heb het ook heftig meegemaakt ook met 8 weken zwanger bij haar hadden ze een hematoom ondekt in haar baarmoeder.  Ze hebt geen miskraam gehad nu heeft ze een gezonde zoon van bijna 2 jaar . Ik hoop nog dat het vruchje nog leeft straks bij de echo .

Groetjes saskia
 
hoi
ik heb een vraagje 
ik heb in week 5 helderrood bloedverlies gehad en daarna beetje bruin.
na 1 dag was het helemaal gestopt en nu 7 weken heb ik precies het zelfde. Kan het ook onschuldig zijn ??
 
Hier ook, 3 dagen 
begin, licht roze later bruin 
2e dag bruin en meer, later meer rood Met beetje stolsels 
vandaag met vlagen licht roze doorzichtig. 
 
Lijkt of mijn lichaam ongesteld wilt worden maar niet helemaal lukt ?.
 
Verder Geen krampen maar wel een trekkende Rug. 
Sommige symptomen zijn wel verminderd . 
-Hoge spanning borsten nu gevoelige en gevoelige tepels 
- gelukkig minder maag zuur 
- en minder emotioneel 
overal lees ik dat het hormoon minder aanwezig is en dat het afwachten is tot de miskraam doorzet. Niet heel fijn om te lezen en maakt mijn 2 weken wachten nog onzekerder
gister nog wel 3+ positieve test. Maar zegt niks verder. 
maar ik probeer positief te blijven 21e vervroegde echo omdat dit mijn eerste zwangerschap is in de 8 jaar proberen en nu gepaard gaat met bloeding, de verloskundige heeft mij wel gerust gesteld zolang het geen krampen geeft of helder rood bloed dan kan het hormonen zijn . ben nu 5 weken en donderdag huisarts gesprek. Ben benieuwd of zij mij een beetje door mijn laatste wacht week kan trekken. 
Lets hope 
 
 
Lieve Lizzie en Saskia, weet niet of jullie nog actief zijn.. Hoe is het bij jullie afgelopen? Ik ervaar de zelfde symptomen nu en ben 7 weken zwanger! Maak me erge zorgen 
 
Terug
Bovenaan