7 weken zwanger en last van bloedingen

Hallo bezorgde mama.
Ik ben nu zelf 22 weken zwanger en heb de eerste 10 weken ook flink last gehaf van deze bloedingen.
Je zult met de echo ook horen waar het weg komt.
Bij mij was het oud bloed wat door de ruimte die werd gecreëerd voor onze zoon ontstond.
Ik snap je bezorgdheid zeer zeker want heb dit net zo ervaren... mijn vk werd zelfs gek van mijn telefoontjes volgens mij... vanaf week 10 nergens geen last meer van gehad gelukkig.
Geniet van je zwangerschap verder en ik hoop dat je meer rust krijgt na je eerste echo
Groetjes
 
[quote quote=10392202]Hallo bezorgde mama.Ik ben nu zelf 22 weken zwanger en heb de eerste 10 weken ook flink last gehaf van deze bloedingen.Je zult met de echo ook horen waar het weg komt.Bij mij was het oud bloed wat door de ruimte die werd gecreëerd voor onze zoon ontstond. Ik snap je bezorgdheid zeer zeker want heb dit net zo ervaren… mijn vk werd zelfs gek van mijn telefoontjes volgens mij… vanaf week 10 nergens geen last meer van gehad gelukkig.Geniet van je zwangerschap verder en ik hoop dat je meer rust krijgt na je eerste echo Groetjes[/quote]

Wat super fijn dat het bij jou goed is afgelopen. Helaas heb ik niet zo goed nieuws. Ben toch maar naar de spoed gegaan omdat ik hevige bloedingen kreeg. Echo gekregen en toch een miskraam.. Heel jammer maar nu kan ik weer verder ipv mezelf op te vreten met onzekerheid! 
 
Terug
Bovenaan