7 weken zwanger, kloppend hartje, vruchtje veel te klein

Goedemorgen allen,

Ik zie dat mijn vorige topic een beetje gek gegaan is, dus vandaar even deze.

Even mijzelf voorstellen: ik ben manon en heb pcos. Nu prachtig kindje via de fertiliteit! Vorig jaar spontaan zwanger geworden (wel echo meting voor eisprong in ziekenhuis, en ronde erna zou ik starten met medicatie, maar was niet nodig!). Toen met 8 weken een echo gehad: vruchtje 3,9mm en geen hartactiviteit. Week later vruchtje 3,4mm en miskraam opgewekt via pillen.

Nu ben ik (na medicatie) vandaag 7 weken zwanger. Eisprong gemeten via echo en ovulatie testen dus dat weet ik precies. Gister echo gehad, kloppend hartje gezien, maar met de 1e meting was het vruchtje 3,3mm en de 2e meting 4,2mm.

Het kan nu 2 kanten op gaan. Of het groeit mooi door en is niks aan de hand, of het stopt weer en zal een miskraam krijgen. 1 augustus terug om te kijken. Valt natuurlijk mee, maar voor mij voelt het als een jaar.

Nu kunnen jullie niet zeggen of het goed of niet goed gaat, maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen. Hebben jullie dit ook meegemaakt en wat was toen de uitkomst?

Groetjes Manon

Ik heb twee miskramen gehad , 1 keer een leeg vruchtzakJe en 1 keer met een te traag kloppend hartje ..  dit was dus gelijk al negatief . Nu weer bijna 8 weken zwanger en morgen de echo ! 
Jou verhaal klinkt al een stuk positiever , ik hoop voor je dat je kleintje goed groeit en je 1 augustes een mooie echo hebt ! 
houd je ons op de hoogte ?
veel liefs 

Ik hoop voor je dat het de goede kant op gaat!
Bij deze zwangerschap kwam ik er met 4 weken achter in het ziekenhuis dat ik zwanger was (had niet hieraan gerelateerde buikklachten). Kwamen meteen extra controles, bij de meting een paar dagen later leek vruchtje kleiner en de keer daarna juist weer groter. Bleek achteraf dat de 2e meting niet zo goed was uitgevoerd.
Is ook je HCG waarde bepaald? Die zou moeten blijven stijgen.

Hoi allen,
ik zal jullie op de hoogte houden!
@bloempje, wat moeilijk ook denk ik geweest.. succes morgen! Hopelijk een mooie echo. Ben je erg zenuwachtig?

@mommyfaye dankjewel!

@mrsm ze hebben niet mijn hcg gemeten. En ze zijn ook dicht ivm vakantie, dus ben doorgestuurd naar de gyn ipv fertiliteit waar ik zit. Dus moet het echt afwachten denk ik..

groetjes

Het is gewoon goed! Ik ben zo verbaasd! Heeft ruim een week ingehaald in groei. Nu 7+6 (dacht zelf 8+2) dus prima. Hartje kloptje mooi. Helemaal aan het trillen nu.

Hee ik heb heel toevallig net een soort gelijk verhaal geplaatst... Wat super mooi te lezen dat het een mooi resultaat gaf je echo!! Heeft mij ook hoop 

Terug
Bovenaan