7 weken zwanger, kloppend hartje, vruchtje veel te klein

Even een berichtje. Vandaag een echo gehad bij de verloskundige en het is niet goed. Waarschijnlijk is het hartje na de laatste echo gestopt. Ik word gebeld door de gyn om te kijken hoe nu verder..

Achjee, wat erg voor je. Dat terwijl je net hoop had gekregen. Heel veel sterkte! Hebben ze je al een beetje voorgelicht wat er nu gaat gebeuren? Ik moest destijds sowieso eerst een week wachten om te kijken of het lichaam het niet zelf afstoot. Daarna de keus om te blijven wachten, pillen of curettage. Ik heb de pillen genomen.
Er zijn (helaas) veel ervaringsdeskundigen hier op het forum te vinden. Dus weet dat je niet alleen staat.

Ja heb het al eerder gehad. Wil het liefst zo snel mogelijk. Vorige keer ging met pillen goed. Maar heb natuurlijk al kloppend hartje gezien en nu was het echt kleiner en niet te vinden. Dus hopelijk hoef ik minder lang te wachten..

Wat enorm rot Manon :(
Helaas hebben wij zelf ook slecht nieuws gehad. Hartje gestopt met kloppen, geen groei.
Heb afgewacht of er vanzelf iets op gang kwam, maar nee.. 
Nu net medicijnen gehad. Ik bloed wel al 2 dagen maar geen heftige kramp of veel stolsels.
Afwachten maar. 

Erg zeg voor jullie meiden 
Zelf een miskraam gehad in 2005 met 12 weken en omdat ik een half jaar eeder ons zoontje was verloren 3 dagen na zijn geboorte stelde de gynaecoloog voor om de volgende dag al een curettage te doen omdat het wel heel veel verdriet werdt op elkaar.
Dus geen ervaring met afwachten of pillen wel heb ik voor de curettage nog een keer gevraagd of ze toch nog een keer extra echo wilde maken.

Heel veel sterkte manon.
Ik heb een paar weken geleden een beetje iets gelijksoort mee gemaakt 
Ik ging ook naar de 1e echo en ik zou volgens mijn berekening 7+2 zijn ik werd daar terug gezet naar  6+2 wat in mijn beleving onmogelijk was . Ik wist precies wanneer mijn eisprong was 
Wel een mooi kloppend hartje ik kreeg 2 weken later een extra echo voor mijn eigen gemoedsrust.
Het kindje was wel verder gegroeid 2 weken maar het hartje recent gestopt met kloppen.
Daarna opgewekt door medicatie  dit is nu 4 weken geleden  .  

Terug
Bovenaan