7 weken

Hallo allemaal, ben nieuw op dit forum. Ben nu 7 weken zwanger. Na 2 zwangerschapstests. Vanmorgen naar de dokter geweest en nog 5 weken wachten op een bezoek aan de verloskundige.
Sinds een paar dagen heb ik steeds steken onderin mijn buik!! Weet iemand of dit normaal is? Voelt niet echt prettig.(de dokter noemt dit innestelen)  Zijn er mensen die na 7 weken ook al een buikje hebben en de broeken nu al niet meer lekker zitten? Ik ben 33 en voor mij is dit allemaal nieuw. Na veel pijn en moeite zijn we dan eindelijk zwanger. Wel spannend hoor!!!!

Patty
 
Hoi Patty,
\
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap, spannend he. Ik ben momenteel 8 weken en ik herken het wel. Ik heb vooral ;s avonds een opgezette buik en ik merk zoieso al dat mijn broeken wat strakker zitten. Ik denk zelf dat het door mijn darmen komt want die voel ik ook. Die steekjes, dat is geen innesteling maar het groeien van je baarmoeder en het rekken van de banden waar bij aan vast zit. De innestelling is als het goed is al geweest en die schijn je niet echt te kunnen voelen.

Geniet ervan in ieder geval.

Groetjes Po
 
Hoi Patty,

Van harte gefeliciteerd joh.Spannend allemaal he?Vooral als je er lang op heb moeten wachten zoals jullie.Die pijn die je voelt in je buik noemen ze bandenpijn.Je baarmoeder wordt opgerekt  en er moet  plaats gemaakt worden voor je kindje.Ik ben nu 11 weken en 2 dagen en ik heb het ook nog steeds.bij mij zeurt mijn buik bijna de hele dag door en is vaak geen prettig gevoel.Ik heb ook als ik de kans heb mijn handen op mijn blote buik.De warmte van mijn handenn verzachten de pijn een beetje.Soms is het ook geen pijn maar gewoon vervelend.Tja het hoort er allemaal bij.Maar als je een echo hebt gehad en alles is goed dan ben je opgelucht en weet je waar je het allemaal voor doet.Ik zou zeggen ondanks je buikpijn,geniet van je zwangerschap en als je het niet vertrouwt moet je gewoon je HA of de VK bellen.Ik hoop dat het verder goed met je gaat en laat nog eens wat van je horen.


Liefs Natasja
 
Hoi Natasja, bedankt voor je leuke berichtje. Ja inderdaad het is vaak een heel vervelend gevoel en 's morgens heb ik nagenoeg nergens last van. Zal blij zijn als ik eenmaal bij de VK geweest ben. Ben jij al geweest? Laat inderdaad nog eens wat van je horen want ik vind dit wel heel gezellig. Normaal gesproken praat je er nu nog met niemand over. Vanavond vertellen we het wel aan mijn schoonmoeder want ik vind als er iets mis gaat dat je toch op iemand moet kunnen terugvallen.

Groetjes en sterkte
Patty
 
Hoi daar ben ik weer,

Ik heb die afscheiding niet. Ik heb gister een echo gehad omdat we de vorige keer een miskraam hebben gehad. we zagen het hartje al kloppen, echt gaaf. De vorige keer zat er niets (het begon met bloeden in de twaalfde week) of het is al vroeg afgestorven. Ik zeg dit niet om je bang te maken hoor, alleen waarom wij al een echo hebben gehad. 12 april mag ik naar de vlk, dan zijn we 12 weken als het goed is.

Hoe voel je je verder? Ik ben sinds 2 weken vaak misselijk maar hoef gelukkig niet over te geven.

Verder gewoon lekker genieten hoor.

Liefs Po
 
Ha die Patty,

En,en???Wat zei je schoonmoeder?ben erg benieuwd hoe ze het vond.
Net als jij heb ik s'morgens ook niet zo last van miijn buik,ik heb er vooral sávonds last van.nu ook.Soms wordt het wel eens zat maar ja het is niet anders he.Op je vraag of ik al naar de VK was geweest... Ja ik ben al geweest met 8 weken.Ze kon toen alleen helaas nog niets zien omdat het te klein was.Maar ik heb afgelopen vrijdag een termijn echo gehad en dat was super om te zien.Het bewoog en ik zag het hartje (lees:stipje) kloppen.Geweldig om te zien en ook ik heb een paar tranen gelaten.Maar dan van geluk...Wat jammer dat je nog 5 weken moet wachten voor je langs mag komen.Ik hoop dat die weken heel snel gaan.  Nou meid ik hoop dat je schoonmoeder het nieuws geweldig vind en ga lekker genieten.En tot schrijfs.


Liefs Natas
 
Hoi Natasja, mijn schoonmoeder vond het echt helemaal te gek. Ze had het niet meer verwacht namelijk dus dan is het nog eens extra. Ben zelf nog niet helemaal gerust- gesteld pas nadat ik bij de verloskundige ben geweest denk ik. Ik heb ook vreselijke buien en mijn man heeft het goed te verduren. Maar ja het schijnt er allemaal bij te horen geloof ik.

Liefs
Patty

(ben heel blij voor jou dat alles zo goed met je gaat)
 
Terug
Bovenaan