7 weken

Hallo Patty (en de rest van de dames),

Ik ben net zwanger (5 weken) en heb inderdaad net als jij ook steekjes, al een buikje ( en dat terwijl ik die er net aan het aftrainen ben), super pijnlijke borsten  en wat vreemde afscheiding. Eergisteren schrok ik enorm omdat ik wat rood slijm op het wcpapier had. Ik was doodsbenauwd dat het nu al mis was gegaan, maar na twee dagen ben ik nog altijd niet ongesteld geworden en zijn mijn borsten nog net zo pijnlijk. Normaal heb ik alleen pijnlijke borsten de eerste dag van mijn menstruatie. Dit forum vind ik echt ontzettend leuk, allemaal vrouwen die in dezelfde periode zitten.
Wij gaan het volgend weekend tegen mijn ouders en zusje vertellen!! Spannend! Ik vind het heel moeilijk om mijn mond te houden. Mijn zusje stond al op scherp toen ik het woord misselijk in de mond nam (verkouden enzo..)

Groetjes Judith
PS.: ik heb toevallig net voor een verloskundige praktijk een website gemaakt!! www.vpypenburg.nl Laat me weten wat jullie ervan vinden (ps.: nog niet alles staat erop)
 
Hoi Judith, ja spannend allemaal he? En leuk dat je het al aan je moeder en je zus gaat vertellen. Als die van mij terug zijn van vakantie gaan we het ook vertellen. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben en denk steeds dat ik vandaag of morgen toch ongesteld ga worden. En jij??? Heb 2 zwangerschapstest gedaan en die waren positief dus waar zou ik me druk om maken. In ieder geval heel veel plezier en geniet van je zwangerschap. Ik hoop echt dat dat bij mij nog een beetje gaat komen waarschijnlijk pas na mijn eerste bezoek aan de vk.

Groetjes
Patty
 
Terug
Bovenaan