700 berichten

En van Disney?
Ik heb rompers gehad van dat merk waar ik Chloë met haar vetrollen met geen mogelijkheid in kreeg, zo smal waren ze.
En dan zijn het niet die je bij de kruidvat kan kopen, die zijn juist weer super breed.

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 20:35:59'));

Maar goed... nu kan ik ook weer oude "troep" (voor zover het oud is hé??) weg doen...
Het meeste krijg ik ook niet meer schoon  en sommige zijn wat aan de krappe kant.. die sodemieter ik er morgen gelijk uit die kast

Ja ik heb ook spul wat ik niet meer schoon krijg!
En ik moet ook zeggen dat ik truien die ietwat te groot zijn wel schttig vind staan bij Eef.
Dus zodra het wat krap word doe ik het altijd weg!
Ik heb al 4 dozen met kleren die ik niet meer gebruik!

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 20:36:35'));

Ja, ik heb ook altijd het gevoel dat ik te weinig heb. Hahahahaha...
Ik ken dat wel.
Maar nu heb ik een bananendoos vol met maat 86! winterkleren.
Tsja, das wel meer dan genoeg eigenlijk!

En dan kan ik natuurlijk nog wel gaan shoppen maar het is gewoon niet nodig.

Fijn dat je dingen krijgt, maar idd errug jammer dat je dan niet kan shoppen.
Ach, voor de feestdagen kan je dan toch wel iets speciaals gaan kopen en voor zijn verjaardag.

Ik moet juist brede rompers hebben. Hahahahaha...met al dat spekvet hierzo...

Oh ja Deb, hoe vallen de maten van Drukkies uit met shirtjes? En hoe lang is de levertijd?

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 20:39:49'));

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 20:36:35'));

Ja, ik heb ook altijd het gevoel dat ik te weinig heb. Hahahahaha...
Ik ken dat wel.
Maar nu heb ik een bananendoos vol met maat 86! winterkleren.
Tsja, das wel meer dan genoeg eigenlijk!

En dan kan ik natuurlijk nog wel gaan shoppen maar het is gewoon niet nodig.

Fijn dat je dingen krijgt, maar idd errug jammer dat je dan niet kan shoppen.
Ach, voor de feestdagen kan je dan toch wel iets speciaals gaan kopen en voor zijn verjaardag.

Ja das waar, dan kan ik weer wat meer uitgeven daarvoor. Dat is dan wel weer leuk natuurlijk!

idd voor de feestdagen (verleden jaar) had ik ook plenty...
maar toen heb ik bij de H&M zóóóóó een schattig chinees jurkje (ziver/rose) gekocht.
Dan ist gewoon dubbel zo leuk!

Ja inderdaad! En er zitten ook dingen bij die ik gelijk weg heb gedaan hoor.
Die vond ik zoooo lelijk!
Maar ik hield dus een bananendoos over!

Terug
Bovenaan