700 berichten

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 21:04:10'));

Weet je trouwens dat mijn hubbie momenteel wielen onder de kinderstoel aan het monteren is? Zodat ik dat ding niet meer hoef te tillen met mijn rug.
Lief he?!

kijk!!! aan alles is een mouw te passen!! beter voor je meid!!

quote: Natas 24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 21:03:56'));

Hmmm... of iedereen moet morgen om 20 uur achter de pc kruipen en effe een paar berichies plaatsen in een nieuw topic.

Nee, ik spoor ook niet meer.

hahaha, waar je mee omgaat wordt je mee besmet

Ja, is zeker beter. Ik zie Efraim alleen straks al door de kamer crossen als ie wat ouder is. Hahahahahaha...

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 21:04:10'));

Weet je trouwens dat mijn hubbie momenteel wielen onder de kinderstoel aan het monteren is? Zodat ik dat ding niet meer hoef te tillen met mijn rug.
Lief he?!

Wat goed! Dat zal vast een berg schelen.

quote: Natas 24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 21:03:56'));

Hmmm... of iedereen moet morgen om 20 uur achter de pc kruipen en effe een paar berichies plaatsen in een nieuw topic.

Nee, ik spoor ook niet meer.

En dan komen we in het Quiness Book of Records!

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 21:06:42'));

Lief he?!

Wat goed! Dat zal vast een berg schelen.

Ja onbewust sleep ik dat ding toch vaak heen en weer.
Dan weer bij de eettafel. Met koffie drinken weer bij de bank. Soms in de keuken als ik kook.
Dus dat zal zeker wel schelen.

He maar lieve meiden, ik ga afronden en nog even voor de tv hangen.

Terug
Bovenaan