Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja inderdaad irritant steeds dat naar beneden scrollen, maar goed je moet er iets voor overhebben.
Hier is het inderdaad altijd wel gezellig, echt een harde kern!
Stijn ligt lekker te slapen. wel even lekker, want als hij wakker is, hebik niet echt tijd voor mezelf hoor. Wanneer is Aaron jarig , al geweest toch? Lijtk me zo bijzonder om dat die eerste keer te vieren. Wat hebben jullie gedaan, of gaan jullie doen.
aaron is van 24-11 dus 1 dag ouder als stijn,maar ik heb echt nog geen flauw idee wat we gaan doen,als het maar niet te druk is voor hem anders zit ik de dagen erna met een enorm vervelend mannetje,dus ik denk tussen 2 en 5 bezoek of zoiets en dan dus alle drukte en dan lekker de avond voor ons gezin,en jullie???al ideen?
oh sorry dat ik de verjaardag verkeerd had. Wat goed dat je uit je hoofd weet wanneer Stijn jarig is. Ik probeer hier altijd goed mee te lezen, maar dat soort dingen weet ik echt niet ( SCHAAM)
Wij willen de verjaardag heel rustig gaan houden. Alleen familie. NU is het zo dat mijn schoonmoeder een week eerder geopereerd moet worden en daardoor niet kan komen, dus waarschijnlijk gaan we ook nog een keer daar naar toe om het te vieren. Ik wil een paar slingers ophangen en natuurlijk lekker taart waar hij mee mag knoeien. Verder echt niet te bijzonder, dan is hij straks helemaal van slag en daar hebben we niets aan.
Weet je al wat jullie gaan geven, wij gaan voor een blokkenkar waarschijnlijk. Moeilijk nog om iets te verzinnen.