700 berichten

Ik was weer te voorbarig; ik wilde er ook nog bij zeggen dat ik,ondanks Chloë's gejammer hele dag, het allemaal wel kan hebben.
Dat voelt wel heel goed. Normaal ben ik er redelijk snel door van slag...

oh ik wist niet dat er een sprongetje is. is dat echt met 11 maanden of iets er voor of erna?

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2007 20:20:12'));

Ik was weer te voorbarig; ik wilde er ook nog bij zeggen dat ik,ondanks Chloë's gejammer hele dag, het allemaal wel kan hebben.
Dat voelt wel heel goed. Normaal ben ik er redelijk snel door van slag...

Da's echt super van je Sil. Voelt goed he.

Ik kreeg een bericht van de sprongenwekker en die had het over 11 maanden.
Het schijnt dat vooral de fijne motoriek nu in ontwikkeling is.
Ik zie het allemaal we, het blijft moeilijk, ik kan ook niet alles op een sprongetje steken. Misschien voelt ze zich wel gewoon niet lekker. Ze ziet ook heel erg wit, met donkere kringen onder haar ogen.

ER HEERST ook griep dus wellicht is zij die aan het verwerken; kan ook, toch? Gewoon niet fit zonder echt ziek te zijn.
Thomas heeft wel een verandering ondergaan de afgelopen dagen want hij kan nu de krant en folders lezen zonder het eerst allemaal in z'n mond te stoppen. Hij gaat ook echt op onderzoek uit en wil alles aanraken en er op kloppen. Zo grappig.
Hoe is het met de kruipvorderingen van Chloë?

Mooi hé om te zien hoe snel ze dingen leren.
Chloë gaat nu als een speer en heeft haar eerste blauwe plek te pakken; we hebben een opstapje van de kamer naar de keuken en daar is ze dus vanaf gekukeld.

ik ga trouwens zo afsluiten en effe lekker douchen enzo.
we spreken elkaar nog wel he.
Ben namelijk wel benieuwd naar de kruipvorderingen!

groetjes ida

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2007 20:37:55'));

Mooi hé om te zien hoe snel ze dingen leren.
Chloë gaat nu als een speer en heeft haar eerste blauwe plek te pakken; we hebben een opstapje van de kamer naar de keuken en daar is ze dus vanaf gekukeld.

oh nee he

Terug
Bovenaan