700 berichten

he verdorie wat vervelend zeg. En dan zijn mannen echt zielepieten die eigenlijk een schop onder de kont moeten hebben. Gek he, dat ze daar dan geen oog voor hebben dat jij ook ziek bent. Hier hadden we dat ook een keer, maar ik heb mijn man dus wel even duidelijk gemaakt dat de taken als we beiden ziek zijn, gewoon verdeeld worden. Was effe niet leuk voor hem om te horen, maar ik pikte dat dus ook niet hoor.
Maarre, je zit dus wel effe (letterlijk) in de shit.
Hier trouwens ook flinke griep die maar niet goed over wil gaan. Echt balen. Alleen Thomas is opgeknapt. Nou papa en mama nog

we zijn wel vanmorgen nog effe naar de speel-o-theek geweest om lid te worden en gelijk een loopauto meegenomen.

Wat leuk, die speel-o-theek. Hier in de buurt heb je dat niet, helaas.
 Vriendlief zou idd een schop onder zijn kont moeten hebben, maar het dringt niet tot hem door!
Daarnaast is Kyara ook ziek geweest en sppokt weer elke nacht en Chloë is niet ziek, maar gezellig is anders!

Zo, genoeg geklaagd.
Hoe is het met jou Ida? (buiten je griep om dan)

nou eigenlijk echt heel goed;
ik zit zo lekker in m'n vel en geniet van m'n knulletje.
Ik ben wel zenuwachtig voor z'n verjaardag en vooral vind ik het echt een raar idee dat hij straks 1 jaar is. ik denk heel veel terug aan de bevalling maar ik wordt er gelukkig niet (meer) verdrietig van. Lang leve de medicijnen!

weet je trouwens waar ik nog het meest nerveus van ben voor z'n verjaardag? echt heel knullig hoor; maar de traktatie op het KDV willen we dus heel simpel houden (een doosje rozijnen) en daar voel ik me dan dus weer schuldig over dat het zo simpel is. Stom he, maar iets knutselen dat ligt mij niet zo en iets duurders vind ik overdreven, dus ik heb die yoghurtrozijnen van jip en janneke gekocht en ga die dan maar inpakken om het toch nog ergens op te laten lijken met een stikje of lintje en erop "Thomas 1 jaar" of zo, maar ik durf dan niemand aan te kijken hoor.

Ohhh die Ida, soms moet wel lachen om je hoor! Dat je je daar druk om maakt joh, vooral niet doen!!!!
Het gaat om het idee en die kleintjes hebben het toch niet in de gaten en daar doe je het voor en niet voor de leidsters of ouders.
Misschien ook leuk; van het doosje rozijnen een vlieger maken. Dus de vorm van een vlieger uitknippen, 2 x dan voor 1 doosje en op elke kant een vorm plakken. Een stukje lint eraan met een kaartje "Hoera Thomas 1 jaar" (of zoiets) en klaar is kees.
Is net zoveel werk als dat je ze helemaal in gaat pakken.

Ik ben trouwens ook nerveus hoor voor komende maand; 2 verjaardagen en ook nog een kinderfeestje van de oudste én ze moet op school ook nog trakteren. Ik weet niet waar ik moet beginnen.
Wel fijn dat je niet meer zo emo wordt als je terug denkt aan de bevalling.
Denk je dat het alleen aan de medicijnen ligt, of heb je het misschien ook een plekje kunne geven?

he wat een goed idee zeg; ik heb nog vouwblaadjes gekocht ook!
ga ik doen dus. pfff, wat een opluchting!

en wat betreft de bevalling, wellicht is het een combi. Maar ik ben wel blij met de medicijnen hoor; ze helpen me er wel bij.

Maarre, jij hebt het dan helemaal druk met die verjaardagen zeg. zie je er tegenop?

Ik zie er wel een beetje tegenop.
Ook omdat alles waarschijnlijk op mij neerkomt. Hij doet wel zijn best hoor en wil graag helpen, maar het organiseren en alles mag ik voor mijn rekening nemen.
Dit is ook de eerste keer dat ze een kinderfeestje heeft, dus je snapt dat ik alles perfect wil hebben.  (Wat waarschijnlijk gigantisch mis gaat lopen)
Ik vier voor de familie de verjaardagen wel samen hoor. Chloë heeft het toch nog niet in de gaten en Kyara krijgt haar eigen kinderfeestje apart.
Daarnaast moet ik ook nog veel werken deze maand.
Maar het gaat vast wel lukken allemaal, alleen moet ik even op gang komen.

Het was weer leuk je gesproken te hebben, maar Chloë is wakker, dus ik ga afsluiten.
Veel succes alvast met je rozijntjes!
Groetjes Priscilla

Terug
Bovenaan