700 berichten

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 20:11:32'));

@Issie; geniet van je bakkie

@Deb; Da's een hele waslijst! Dat was de kb weer voor deze keer...

ja hahahaha... maar als jij die borrel niet aan je lover had gegeven had ik meer kunnen kopen (zie KB topic )

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 20:12:36'));

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 20:11:32'));

@Issie; geniet van je bakkie

@Deb; Da's een hele waslijst! Dat was de kb weer voor deze keer...

ja hahahaha... maar als jij die borrel niet aan je lover had gegeven had ik meer kunnen kopen (zie KB topic )

Die lover was de kb meer dan waard!!!

en die ballonnenjurk en snoopy zooi komr natuurlijk bij H&M vandaan...
Oh ja Sil... bij de V&D en hema enzo krijg je kras loten voor korting... daardoor had ik bij de V&D 10 euri korting erbij, is ook wel lekker (actie van zuidplein)

Oké dames, even wat anders;
Morgen komt de fotograaf bij Kyara op school en ik mag met Chloë ook komen om ze samen op de foto te zetten.
Je begrijpt dat ik het best een beetje spannend vind! Ik ben gek op foto's en wil uiteraard dat ze er zo leuk mogelijk op staan.
Dilemma; wat doe ik ze aan...

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 20:14:12'));

en die ballonnenjurk en snoopy zooi komr natuurlijk bij H&M vandaan...
Oh ja Sil... bij de V&D en hema enzo krijg je kras loten voor korting... daardoor had ik bij de V&D 10 euri korting erbij, is ook wel lekker (actie van zuidplein)

Leuke actie, tot wanneer is die?

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 20:14:46'));

geheimtaal?

geheimtaal??? KB is gewoon KinderBijslag.... hahaha

Terug
Bovenaan