75 dagen overtijd !!!! niet zwanger !?!?

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

ik ben inmiddels 75 dagen overtijd, heb al 5 testen gedaan, ben inmiddels bij de huisarts geweest voor een echo en wacht de uitslag van het boed nog af. Toch is alles tot nu toe NEGATIEF!!!!!

wie heeft dit ook wel eens meegemaakt? ben al sinds oktober van de pil af dus ontpillen kan het niet zijn. maar wie weet wat het dan kan zijn of wie heeft dit ook eens meegemaakt?

alvast bedankt voor jullie reaktie!!

groetjes RWW

quote: RWW schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 18:02:10'));

Hallo iedereen,

ik ben inmiddels 75 dagen overtijd, heb al 5 testen gedaan, ben inmiddels bij de huisarts geweest voor een echo en wacht de uitslag van het boed nog af. Toch is alles tot nu toe NEGATIEF!!!!!

wie heeft dit ook wel eens meegemaakt? ben al sinds oktober van de pil af dus ontpillen kan het niet zijn. maar wie weet wat het dan kan zijn of wie heeft dit ook eens meegemaakt?

alvast bedankt voor jullie reaktie!!

groetjes RWW

hey rww
dat kan ik ben in maart gestopt met de pil heb 1 week de rd op bezoek gehad en het was alweer voorbij.
nu moet ik woensdag weer naar de gyn.
ik heb pcosyndrrom.

maar het kan ook naturlijk dat je lihaam er nog aan moet wennen dat je geen pil meer slikt.

ik hoop voor jouw dat het snel raak is ik zal voor je duimen.

groetjes nicole

hey

nou ik zit in het zelfde schuitje als jou ik zit nou geloof ik al op dag 77of 78
3 nega testen en een echo verder die vanmiddag gemaakt is.
maar kwam ook niks uit.
volgende week dus weer naaar de ha en horen wat die zegt bloedprikken heb ik nog niet gedaan.

onzeker wordt je er door he.
teminste ik wel

maar vind het ook wel weer fijn om nu een lotgenot tegen te komen.

nou succes en laat even horen als er wt veranderd.

groetjes denkertje

p.s ben al sinds vorig jaar april van de pil.

Hoi!
Ik pas niet helemaal in het schuitje...
Ik zit vandaag op dag 55...en heb ook al 3 neg. testen...
Maar vandaag had ik opeens een licht bruine afscheiding..
Ergens hoop ik, hoe stom het ook klinkt, dat dit doorzet tot een echt ongi..
Dan weet ik tenminste een beetje weer waar ik aan toe ben.
En kan ik weer gaan rekenen.
Oh ja, ik ben in augustus gestopt met de pil, dus ik denk ook dat het bij mij niet meer het ontpillen kan zijn.
Ik weet wel dat het door je hormonen kan komen dat je het niet wordt.
Vaak gaat de gyn je dan provera geven, wat een progesteron is. Als je daarmee stopt krijg je een kustmatige onttrekkingsbloeding.
En daarna geven ze je dan Clomid, wat een oestrogeen is. Om zo je cyclus weer een beetje op gang te krijgen.
Ik ga volgende week mijn gyn bellen en haar vragen wat ze denkt dat het bij mij is.
Ik houd jullie op de hoogte...
Zo wat een lap tekst zeg....
X
Kiki

haai,

Ik zelf heb het zelfde meegemaakt na het stoppen met de pil ben ik in maart 2006 ongi geworden en op de dag gelijk in april ook maar toen bleef de menstruatie uit tot 29 juli en omdat  ik ook diverse testen heb gedaan en steeds negatief testte ben ik natuurlijk naar de huisarts gegaan en die teste ook neg, ook met bloedprikken kwam er niets uit toen heb ik medicijnen gekregen die de menstruatie op zouden wekken omdat ik op vakntie zou gaan 7 weken naar turkye en ik wou toch zekerheid en duidelijkheid want al word je niet ongesteld toch kun je elk moment na een negatieve test weer zwanger zijn geraakt dus zo blijf je aan de gang maar ik besloot om te wachten tot ik in turkye zou aankomen zijn  ik had geen zin om met buikkrampen en extra hevig ongesteldheid het vliegtuig in te stappen maar de medicijnen waren al niet meer nodig dioor de mtor van het vliegtuig is waarschijnelijk door de trillingen de menstruatie op gang gekomen was direkt 11dagen ongi en zeer hevig meteen daarna ben ik waarschijnelijk zwanger geraakt en van een tweeling had gelijk twee eitjes losgelaten, dus het kan echt ddat je zolang ove tijd ben en niet zwanger ben. kwam er in oktober achter dat ik zwanger was heb twee wat nu achteraf blijkt innestelingsbloedingen gehad waarvan ik dacht dat het menstruatie was toen ik uiteindelijk merkte dat ik overtijd was rekende ik op zeven weken zwangerschap gerekend vanaf mijn laatste menstruatie maar in het ziekenhuis aangekomen bleek ik al 14 weken zwanger te zijn en van een tweeling, omdat ik ook te maken had met deze uitgestelde menstruaties heb ik mijn gebruik van medicijnen voortgezet was ook de afspraak met de gyno als ik merkte dat ik zwanger was zou ik stoppen met de medicatie en zouden hun mijn medicijnen aanpassen, omdat ik dus niet wist dat ik zwanger was heb ik deze gewoon geslikt bijna twee maanden lang (onbewust) wat ook geresulteerd heeft in het overlijden van een mijn kindjes in mijn zwangerschap dus als je medicijnen gebruikt let dan extra op

groetjes bianca

ohja gerekend vanaf dag een tot mijn uiteindelijke   begin van de menstruatie heeft in totaal 93 dagen geduurd.

groetjes

Twinstar,
 Ik lees net je verhaal en ben er erg door geraakt!
Wat erg voor je!
Kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent.
Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag worden.
Liefs Wonderwensje.

Wow, wat een verhaal zeg...
Nou ik ben gisteren ongi geworden op dag 55....
Wel 15 dgn na mijn vermoedelijke ei, dus het zal vast een echt ongi zijn.
Al is het vandaag al bijna weer over.
Ik ga dus nu maar weer met een schone lei beginnen!
Maar ik ga nog wel even volgende week de gyn bellen en kijken wat zij hierover te zeggen heeft!
Iedereen hier heeeeel veel succes gewenst!!!
XXX
Kiki

Terug
Bovenaan