75 dagen overtijd !!!! niet zwanger !?!?

hey,

dacht zal nog even reageren op wat ik net gelezen had, ik had al geschreven dat ik zwanger was van een tweeling en dat er een overleden is dit is niet tijdens de bevalling gebeurd maar rond de 4,5 maand in de zwangerschap  de grote baby is gelukkig gezond ter wereld gekomen ze is geboren op 15.05-2007 een meisje maar toch als ik naar haar kijk zal ik me wel altijd afvragen op wie zou hij of zij geleken hebben het was een tweeeigen tweeling dus het kon twee meisjes, of jongens maar wat toch het meest voorkomt jongen en meisje zijn, en dat doet toch zeer heb een mooie echo foto gehad met hun alletwee naast elkaar en een apart van de kleine baby als herinering voor mij en voor mijn kleine meisje kan ik later vertellen en laten zien dat ze er een van een tweeling was,.ik dacht zal jullie nog even laten weten dat het toch ondanks alles en absoluut geen leuke zwangerschap meer toch nog goed is afgelopen.

groetjes Bianca

Hoi Bianca,
Toen ik laatst jou stukje las dacht ik dat alle twee je kindjes waren overleden.
Dat was erg lomp van mij(eroverheen gelezen)
Sorry voor het misverstand.
Liefs Wonderwensje

Hoi.

Is helemaal niet erg kan gebeuren heb ik soms ook.

groetjes Bianca

Hallo iedereen!!!

wat ben ik blij dat er meer in hetzelfde schuitje zitten als ik. (niet dat we er gelukkig van worden natuurlijk, want ik had liever gehad dat de ongesteldheid wegbleef vanwege een zwangerschap maar ja.....)

ik vind het leuk om contact te houden, om te horen hoe het met jullie gaat, en wat de dokters van jullie zeggen. ik ga maandag bellen voor de uitslag van de bloedtest , moest anderhalve week wachten want hij had vakantie.

dus tot horens...!

groetjes RWW

Hallo Allemaal,

Het is misschien een beetje laat dat ik reageer maar ik zit deels in het zelfde shuitje. Ik ben in april gestopt met de pil, daarna gewoon ongesteld geworden maar dat was de laatste keer. Inmiddels zijn er al vele dagen verstrekken zonder ongesteldheid. Allerlei vage klachten gehad. Twee keer voor de zekerheid getest maar die was negatief.
Zijn jullie al naar de huisarts gegaan????
Gemiddeld zeggen ze dat je daar naar ote moet tussen een half jaar en een jaar, ik weet het niet goed, misschien kunnen jullie me helpen. En hoe staat het er nu voor bij jullie??

Groetjes tjoller

Hoi allemaal!

Ik heb ondertussen de gyn gesproken en ik moet maandag (dag 18van mijn cyclus) en op de 3e dag van mijn nieuwe ongi bloed laten prikken.
Ze vond het nl niet normaal dat ik na 11 mnd bezig zijn en 4 keer een cyclus te hebben gehad van 21 dagen dat ik opeens een cyclus had van 55 dagen!
Ik heb de formulieren pas zondag, dus dan weet ik waarop ik moet prikken.
Maar ik weet wel dat ze gaat kijken met het bloed naar de hoeveel heden eitjes die ik nog heb...
Ik hoop natuurlijk dat ik de 2e keer al niet meer hoef te prikken..
Ik heb 1 week na mijn ongi aan mijn slijm gemerkt dat ik m'n ei heb gehad. Nu maar hopen dat het bevrucht wordt en ook nog blijft zitten bij een cyclus van rond de 21 dagen.
Hoe gaat het verder met jullie?
Veel succes me alles!
X
Kiki

Terug
Bovenaan