7april!! (voor wie mee gaan)

Ik dacht rond 13:00? Ik zal misschien iets later zijn omdat Lars altijd rond 11:00 zijn fles krijgt, voordat ik dan weg kan rijden is het kwart voor 12, 12 uur.
En dan 10 euro voor de massage en nog wat voor de broodjes maar ik weet nog niet hoeveel dat is, dat komt zaterdag wel denk ik?

Gezellig! Ben zoooo benieuwd naar iedereen en de kleintjes!

Liefs Kim en Lars

Hoii

Rond 13.00 is voor mij en Merle ook prima.
Zit ook net een beetje rond flestijd, maar denk dat ik het net kan redden tot aan zwolle. Neem even een thermoskannetje en een fles spa blauw mee voor de zekerheid.

Moeten we verder ook nog wat meenemen? Een aankleedkussen voor de massage? en massage olie? (olie neem ik sowieso mee, en voor de degene die het niet heeft, mag best wat van mij gebruiken)

Ik hoop dat je alsnog kan komen Kim! Lees net je bericht of FB! Zou echt super jammer zijn als je er alsnog niet bij kan zijn. Misschien weet Marina anders nog een andere optie in Zwolle?

xxx

Ja ik zou het ook heel jammer vinden maar wil ook niet dat heel het plan omgegooid wordt voor mij.
Wacht nog op bericht van Marina. Jullie horen het daarna wel.

X

Hoi!

Ik mis wat, volgens mij. Waarom kan Kim er niet bij zijn? Ik kan effe niet op FB.

Misschien is het handig als je een matje meeneemt om op te zitten. Ik heb wel wat een aantal kleden, maar ik weet niet of het genoeg is. Kussens en olie neemt mijn moeder mee.
Als je je eigen olie wilt gebruiken, ook prima.

Handig is als je kindje een rompetje met korte mouwen of zonder mouwtjes aan heeft.

Ik zorg verder voor de broodjes en beleg e.d.

xxx

Hey Marina,

Mijn vraag was of dat jij katten hebt?
Ik las dit namelijk op de topic haaruitval en ik zag een foto op je FB met een kat.
Ik ben hier namelijk heel erg allergisch voor, zo erg dat ik vaak maar 5 minuten binnen kan staan en daarna naar buiten moet omdat ik het heel benauwd krijg.
Heb hier helemaal niet aan gedacht omdat niemand in mijn omgeving nog katten heeft, maar dacht eraan toen ik hier iets schreef over mijn allergieën.
Dus kan je laten weten of je katten hebt, zo ja, dan kan ik er helaas niet bij zijn :_-(

Liefs Kim

Ja, klopt!
O, das erg, daar heb ik niet aan gedacht dat iemand allergisch voor kan zijn.

Als ik de katten buiten houd en probeer zo kattenhaar-vrij mogelijk te houden, zou dat lukken?

Ik kan proberen of er in het wijkcentrum nog een ruimte te reserven is....

x

Terug
Bovenaan