7april!! (voor wie mee gaan)

Nee daar kan jij niets aan doen joh!

Buiten houden heeft helaas geen zin, het gaat om de huidschilfers (die je niet eens ziet).
Een vriendin van mij die katten had, had ik er nog maanden last van nadat ze dood waren. Duurt heel lang voordat dat helemaal uit je huis is.

Wijkcentrum zou super zijn maar als het teveel moeite is dan houdt het op. In ieder geval alvast bedankt voor de moeite!

X

Ik kan morgen het wijkcentrum bellen. Persoon die er overgaat is er niet...

Als dat kan (hoop het zo) dan kan iedereen bij mij de auto parkeren ( gratis) en dan kunnen we wandelen naar het wijkcentrum. Is ongeveer 10 minuutjes.
Als je dan teveel moet sjouwen met kinderwagens enzo, dan kan je wel de auto bij het wijkcentrum in de buurt zetten, maar dan moet je wel betalen.

Nemen we de broodjes mee en kunnen we ze daar opeten. Is dat wat? Iets anders kan ik zo even niet verzinnen. Mijn moeder heeft ook een kat, dus daar gaat het ook niet....
Ik ga nog even goed nadenken voor een tweede optie...

Dus, nog even in spanning of het lukt! Lekker crisismanagement op het laatste moment! ;)

xxx

Ik had een vraagje !
mijn dochtertje krijgt haar voeding meestal
rond 3uur !
dus wij kunnen gewoon voeden bij jou Marina?
jullie hebben vast wel een magnetron?

Oh dat zou helemaal super zijn Marina, als dat lukt! Ik ben benieuwd. Ik houd de site morgen goed in de gaten! Hoop dat Kim er dus toch nog bij kan zijn!

xxx

Ik hoop ook dat het wijkcentrum lukt!
Zou wel heel fijn zijn.
We wachten je berichtje af!
Marina, wat voor een matje bedoel je?
Iets voor mijzelf of iets voor Finn?
Heb namelijk geen matje, zal ik anders een boxkleed meenemen? Is dat wat?

Liefs Danielle

Hey Marina,

Echt heel erg lief dat je dat wilt proberen te regelen!
Waardeer het echt en hoop dat het lukt.
Ik zal het hier ook in de gaten houden :)
Daan, als ik wel kan komen dan kan ik wel een matje voor je mee nemen, heb van die matjes om gymoefeningen op te doen.

Liefs Kim

Hopen dat het lukt! Na 1 uur kan ik bellen....

Zo'n soort gym/yoga matje bedoel ik ja. Mijn moeder neemt ook wel wat mee, dus als je niets hebt ook goed. Zorgen dat je geen houten kont krijgt ;).

@ Simone: Ik heb een oven met magnetron functie. Ik gebruik hem niet zo vaak, maar dat moet lukken. Volgens mij heeft het wijkcentrum ook een magnetron, zal het nog even navragen.

Als we het wijkcentrum kunnen gebruiken is het voor Kim niet zo gezellig om daarna naar mijn huis te gaan, lijkt me.

Terug
Bovenaan