7de week en bloedverlies

hey meiden
Ik lees al een tijdje mee maar door drukte eneen nieuwe baan weinig tijd om te reageren.

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ben nu in de 7de week en gisteren heb ik wat helder rood bloed verloren.niet veel maar schrok me rot
Gelijk de verloskundige gebeld,(volgende week pas eerste afspraak)en die zei dat ik maar af moest wachten.als ik meer zou verliezen en echt pijn zou krijgen zou het een miskraam zijn.
maar het is niet door gaan zetten, het is nu wat bruinig,wel pijn in mn rug en buik,dat heel de tijd wel gehad maar nu anders naar mijn idee.Of het is verbeelding omdat ik gewoon bang ben.
Ik loop steeds naar de wc op te kijken en ik ben echt bang.
morgen moet ik weer bellen om te vertellen hoe het gaat en dan zou ze verder kijken hoe en wat.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Ik vind het zo eng???/

Ik heb al 6 iui behandelingen gehad en 2 x ivf en nu met nieuwe partner zomaar spontaan zwanger....was in de wolken maar nu....ik weet het niet.

Ik ga naar mn werk ik hoop dat als ik thuis kom reacties heb.

Fijne dag allemaal.
liefs Janine

Hoi Janine,

Ik denk ik zal even reageren. Ik heb zelf geen ervaring hier mee, maar toevallig twee collega's van mij wel. Een heeft inmiddels twee gezonde kinderen en bij allebij de zwangerschappen een kleine bloeding gehad. Bij mijn andere collega is het tijdens de zwangerschap nu en is inmiddels 25 weken zwanger.

Ik weet wel dat je goed kan schrikken van een beetje bloedverlies. Ik heb het met mijn vorige zwangerschap wel gehad, maar toen bleek bij verder "onderzoek" dat het anaal was. Toch aambeien opgelopen. Gelukkig maar dat dit het was, maar ook op dat moment zat bijde schrik er even goed in.

Heel veel sterkte ermee, en trouwens nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Laten we het positief in blijven zien.

Ggroetjes Claudia

Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Regelmatig bloedverlies in de eerste 12 weken. Heel erg eng allemaal. Bij mij was er uiteindelijk niets aan de hand en volgens de verloskundige  konden het contactbloedingen zijn.
Ik hoop voor je dat het stopt en dat er niets erg aan de hand is!

Groetjes,
Els

hey ladies

bedankt voor jullie reacties.
Ik heb net de verloskundige gebeld, ze kan nu echt noig niks doen,morgen beld ze het ziekenhuis om een zo vroeg mogelijke echo afspraak te maken voor ons.

Verder geen helder rood bloed meer verloren maar wat niet is kan nog komen, want er is natuurlijk wel een mans dat mijn lichaam bezig is om het vruchtje er uit te"gooien"en dat hoord wel met veel bloedverlies te gaan.

We wachten wel weer af!!!
Slopend dit.pfffffffffffffffffffff

liefs nientje

Ik ga heel hard voor jullie duimen!!!!

Heb ook van meerdere mensen in mijn omgeving gehoord die bloedingen gehad hebben maar nu toch een gezond kindje hebben. Maar kan me voorstellen dat jullie wel flink in de stress zitten!

Sterkte, hopelijk voor jullie snel nieuws!

Groetjes, Irene

ik heb nog even snel een vraagje.

Weten jullie van de vrouwen die hier ook last van hadden,en alsnog zwanger zijn of al bevallen zijn, of zij ook pijn in de buik hadden en lage rugpijn?

Ik heb een menstruatie achtige pijn zo nu en dan, lang niet de hele dag hoor.
Ik moet wel zeggen dat ik vanaf het begin al wat buikpijn en rugpijn had en kan nu eigenlijk niet zeggen of dat het anders is of niet.Ik denk n.l. van alles op het moment.

bedankt.
liefs Nientje

Hoi Janine,

Ik weet niet of hun daar last van hebben gehad. Ik zit nu alleen na te denken, Bij de eerste zwangerschap (door de pil heen) ben ik zelfs nog "ongesteld" geworden. Niet heel veel maar goed ik schonk er geen aandacht aan. Ik had op dat moment ook veel last van menstruatie pijnen. Last van een drukkend gevoel onder in de buik en ook last van mijn rug. Bij de tweede zwangerschap heb ik ook wel een beetje van die klachten gehad. Nu bij de derde zwangerschap heb ik last van lage rug-pijn en ook wel een beetje een drukkend gevoel in de buik. Ik ga volgende week pas bellen voor de controle en ben nu 6 weken zwanger. Pas dan durf ik denk ik ook helemaal te geloven dat ik echt zwanger ben. Of als ik weer flink begin te kotsen en de hele dag door misselijk ben.

Groetjes Claudia

Hey Janine,

Naar voor je zeg! Op zich kunnen lage rugpijn en een drukkend gevoel in je buik erbij horen hoor, zeker met die luie darmen en oprekkende banden enzo. Maar menstruatiekrampen zijn niet goed. Dus maak je zorgen als je dat soort krampen krijgt, de rest hoort er waarschijnlijk gewoon bij.

Bloedverlies kan ook nog vanalles zijn, een adertje gesprongen in je baarmoedermond enzo, maar het hoort niet veel te zijn. Een druppie is niet erg, een maandverband is echt teveel. Het is goed dat ze het nakijken, dan weet je snel waar je aan toe bent.

Ik heb zelf een paar vroege miskramen gehad, het leek bij mij op een extra hevige menstruatie. Ik kon het redden met wat dikker maandverband (i.v.m. infecties beter geen tampons gebruiken) en de pijn was erg, maar het verdriet was veel groter.  De laatste begon bij mij ook met een drupje bloed, maar dat werd dan wel steeds meer, met steeds meer buikpijn erbij.

Heb je hier wat aan? Ik hoop het. De huisarts of verloskundige kan trouwens volgens mij wel nu al zien of je baarmoedermond dicht is en of de hormoonwaarden in je bloed kloppen, misschien helpt dat. Op een hele vroege echo is vaak te weinig te zien, dan weet je nog niets. Houd vol, hopelijk blijft het gewoon lekker zitten!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan