7de week en bloedverlies

Hoi nientje,

Ik hoor eigenlijk op het augustus forum thuis maar wil toch even reageren.
Bloedverlies hoeft niets te betekenen, in combinatie met krampen is het iets minder hoopgevend.
Hierboven wordt gezegd dat je op een vroege echo niets kan zien, ik heb bij 5,5 week een echo gehad en er was een vruchtje met kloppend hartje tezien. Dus je kunt wel degelijk iets zien.
Daarnaast wordt hierboven gezegd dat je geen ongi krampen hoort te hebben, dit is waar maar alleen in combinatie met bloedverlies is het dus een minder goed teken, echter: ik ben nu in mijn 16de week en heb nog steeds af en toe ongi krampen, en dat heeft vooral te maken met je het groeien van je baarmoeder..........

Al met al is er dus niet zoveel over te zeggen...........
Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen,

Groetjes Rimke
Oktober 2007 miskraam van tweeling en nu in de 16de week van mijn tweede zwangerschap.

Hoi Janine,

Pfff... wat een onzekerheid. Ik heb in mijn eerste zwangerschap ook veel bloedverlies gehad (tussen de 5,5 en  13 weken). En uiteindelijk kwam dat wel goed. Was waarschijnlijk door het groeien van mijn baarmoeder. Ik weet niet meer of ik  ook buikpijn/rugpijn had. Ik heb in  die weken ook 3 echo's gehad. Ik hoop dat jij ook snel terecht kan. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Succes, Cindy  

Hey lieverds

Ik moet zeggen, de reacties onderling doen me echt goed, alleen heb ik ff de puf niet om op andere dingen te reageren.
Ik ben helemaal op en moe, dat was ik van begin af aan maar nu helemaal, die spanningen, je bent er de hele dag mee bezig, denk aan bijna niks anders en dan ook nog een nieuwe job waar je je super moet concentreren.
pffffffffff

Maar goed, de verloskundige heeft gebeld vandaag, ik kan 25 maart pas tercht voor een echo, ze wilde het in het zieknhuis eerst nog later dus heeft de verloskundige maar gelogen over de eerste dag van de laatste menstruatie zodat ik ik toch nog in maart kon.

Dus...nog 2,5 weken in spanning.
Bloeding is ondertussen gestopt,Ik heb totaal 2 flinke druppels bloed verloren en verder hier en daar bij het afvegen wat bruinige afscheiding en dat word ook steeds minder.
Heb ongelooflijk opgezette buik,alsof ik wel 4 mnd ben ipv 1,5 haha.

Na goed, afwachten dus en mochten er veranderingen plaatsvinden moest ik gelijk terug bellen naar de verloskundige.

Nu, ik ga zo naar mn bedje, morgen doen we weekend zeeland bij mn ouders dus zal wel zo af en toe ff snel kijken maar daar zal het bij blijven.sorry

Ik wens jullie een super weekend toe!!!!!!!!!
en heel erg bedankt voor jullie woorden.

liefs Nientje

Hé Janine,

Klinkt goed joh, geen bloed meer. Fijn! Bruine zooi is oud bloed, dus met een beetje mazzel was er een adertje gesprongen, heeft dat even gebloed en was het dat. Veel sterkte, ook met wachten tot de echo!

Liefs,

Zeeuws Meisje

nou het is helemaal weg!!!!!!!!!!!
Alleen dat witte afscheiding nu, weer dun en veel in vergelijking met niet zwanger zijn.
Dat is wel een lekker idee hoor, dat het zo was is niet fijn maar dat het nu gestopt is zonder dat de bloeding heeft doorgezet en veel pijn.

Woensdag eerste afspraak verloskundige, dan gebeurt er niks, 25 mrt voor de echo, ik hoop zo dat alles dan oke is en dat we een hartje kunnen zien en dat het goed groeid!!!!

Spannend, ondanks het gestopt is blijf ik toch nog wel 2 weken onzeker hoor!!!!

werkse allemaal!!

liefs Janine

Terug
Bovenaan