7mnd en drie flessen advies graag

Hoi Adama

Ja wij gaan altijd met de zomervakantie naar Turkije, mijn schoonouders hebben daar een appartement,
ik vind het een prachtig land, alleen slaan we dit jaar over ik wacht tot tarik iets groter is ivm de warmte.
hoop volgend jaar weer.
Ben jij in turkije geboren?,
sorry dat ik zo nieuwsgierig ben hoor.
dit gaat al helemaal niet meer over voeding. ha ha
groetjes mascha

nee hoor, mascha ik dacht dat je wel wat met turkije had ivm de nickname ik ben hier geboren getogen mijnman komt uit turkije wij gaan naar vakantie warm maar hier is niet zon beetje zon vind ik beter maar niet teveel. wij gaan naar vakantie ja .en welke land in turkije wij gaan kayseri istanbul   ....
als je in vakantie benmoet je opletten met water ,vlees enz

Als hij zo huilerig en vragerig is, heeft hij dan niet gewoon honger? Dan zou ik gewoon nog even de fles aan houden of yoghurt zonder suiker geven. Bord yoghurt kan al heel goed op deze leeftijd (of ayram als je er geen zout in doet).

Leuk dat je niet tegen suiker bent. Ik ben ook niet tegen suiker, ik ben er dol op, maar op deze leeftijd is het gewoon nog niet zo goed voor kinderen. Ze krijgen er snel een vol gevoel van, waardoor ze minder eten en sneller honger krijgen. En voor straks is het   gewoon lastig als je kind voor alles aan een zoete smaak gewend is.

eigenlijk heb je gelijk dirksmama ze eten de yoghurt andere zoetige dingen en dan krijgen ze de voedingstoffen niet binnen die ze eigenlijk nodig hebben toch? maar 1 keer danoontje gefen kan geen kwaad wel 3 keer gefen per dag dat is veel koekjes veel gefen enz..

hallo dames,

Het gaat nu wel goed hoor,
we moesten allebei even wennen aan weer een nieuwe dagindeling,
en dirksmama dat van die honger dacht ik eerst ook maar hij boerde en spuugde s'avonds en s'nachts nog dus hij zat gewoon te vol.
ik heb nu mijn schema een beetje bijgesteld en het gaat nu erg goed.
7.00 fles
10.00 liga en beetje diksap
11.00 ik probeer 11.30 fles
14.00 fruit
16.30 warme hap, en daarna toetje danoontje en soms yoghurt.
19.00 fles

ik geef trouwens friso standaard2.
maar geven jullie ook rijstebloem in de laatste fles?
eerder deed ik dit wel maar toen kreeg hij soms kramp kan dat daar van gekomen zijn?
hij word soms tegen 6.00 wakker dat   hij toch honger heeft vandaar dat ik toch wil proberen weer met rijstebloem.

hij kreeg trouwens altijd friso extra (voor hongerige baby's tot 6mnd) nu geef ik gewoon standaard omdat ze nu ook meer andere dingen krijgen.

groetjes mascha

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2009 09:55:49'));

eigenlijk heb je gelijk dirksmama ze eten de yoghurt andere zoetige dingen en dan krijgen ze de voedingstoffen niet binnen die ze eigenlijk nodig hebben toch? maar 1 keer danoontje gefen kan geen kwaad wel 3 keer gefen per dag dat is veel koekjes veel gefen enz..

Eens in de week een danoontje is niet zo erg maar elke dag is teveel hoor.

Terug
Bovenaan