8 dagen over tijd en nog steeds negatieve test

A

Anoniem

Guest
Ik snap er helemaal niets van. In december was er een kans dat ik zwanger was geworden maar uiteindelijk werd ik 6 dagen later toch ongi. Een zwangerschap lag nog niet in de "planning" maar als het zo was geweest waren we vreselijk blij geweest hoor!! In februari kwam er ook weer een menstruatie en nu in maart dus niet. Vandaag ben ik al 8 dagen overtijd en de test was vanmiddag negatief. Voel me niet echt zwanger maar heb wel veel last van mijn bekken. Dat kreeg ik bij mijn 1e zwangerschap en dat werd na de bevalling minder maar nu heb ik er dus alweer een week of 6 last van. Maar goed nu dus 8 dagen over tijd en toch negatieve test. Hebben jullie hier ervaring mee????
Groetjes Tara

hallo, hier Julika. Ik heb ook een zoontje van dec. 2004. Ik weet dat ik moeilijk zwanger word, dus hebben we naar de eerste zwangerschap eigenlijk niets gedaan om een zwangerschap te voorkomen. maar helaas nog niet zwanger. Ook ik heb de laatste paar maanden last van niet op tijd menstruatie. We zijn dan iedere maand weer helemaal blij, maar zodra we dan een test hebben gedaan en er zoals gewoonlijk weer neatief verschijnt word ik ongesteld. groetjes julika

Hoi Julika,
Bedankt voor je reactie. Wat irritant is dat hé? Vandaag is het al de 9e dag dat ik overtijd ben. Nou maar hopen dat we allebei snel zwanger zijn!

Hoi Tara

Al 9 dagen, spannend! Ga je nu gewoon afwachten, of ga je een deze dagen een test doen? Ik hoop voor je dat het dit keer raak is.
gr. julika

Hoi Julika,
Ik ga het maar even afwachten. Heb namelijk niet het idee dat ik zwanger ben. Heb wel wat klachten hoor maar dat kan ook komen omdat ik ongi moet worden. Wel heb ik behoorlijk last van mijn bekken dus dat zou er wel weer op kunnen duiden dat ik zwanger ben. Maandag heb ik een test gedaan en die was negatief dus nu ga ik het maar even afwachten. Vandaag wel al de 10e dag overtijd!!!

hey meidenik sluit me even bij jullie aan ..vandaag 11 dagen overtijd terwijl ik vanaf het stoppen van de pil zo een mooie cyclus had!!! 32-30-29-27-27-27... tot nu toe negatief getest, word er een beetje nerveus van hahaha.
heb ook soms last van mn onderrug, en voel de hele dag mn buik, maar geen ongesteldheidskrampen, dit is anders lijkt wel bij mn bekken.. ik hoop voor ons alle

Wat irritant hé?! Inmiddels ben ik al 11 dagen overtijd. Maar ik ga nu even geen test meer doen. Pas zondag (als ik 2 weken overtijd ben) ga ik maar weer eens een test doen. Hoe is het nu met jullie?

Hey dames,

Hier nog iemand met hetzelfde probleem. Ik dacht afgelopen vrijdag mijn NOD te hebben, maar nog steeds geen RD's te zien. Afgelopen maandag getest-> negatief. Voel ook nog niets raars, dus nog niets in aantocht dan volgens mij.

Dit weekend maar even afwachten en dan nog maar eens testen.

Hoe is het nou bij jullie? Al iemand een positieve test? Of toch RD's?

Ik zal voor jullie meeduimen!

Liefs saskia

Terug
Bovenaan