8 dagen over tijd en nog steeds negatieve test

Hoi Tara,

Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar mijn vriendin was ook de test pas na 6 weken positief. Haar cyclus was lang en onregelmatig dus toen ze na 4 weken een test deed was die negatief, na 5 weken weer een test, weer negatief en pas na 6 weken een positieve test en dus bleek later ook een week korter zwanger dan ze dacht te zijn, haar eisprong was dus gewoon later geweest. Ik vind het zowiezo raar dat de eisprong dat 2 weken voor je nieuwe menstruatie plaatsvind, ik denk dat het voor iedereen verschillend zal zijn. Mijn cyclus is heel kort ( 23 tot 25 dagen dus zodra ik weer klaar ben met mijn RD gaan we ervoor omdat ik dan al meteen rond mijn eisprong zou zitten.

Maar ik ben nu nog steeds niet ongesteld geworden en aangezien mijn cyclus wel erg regelmatig is en ik veel kwaaltjes heb die bij zwangerschap horen hoop ik zaterdag op een positieve test!!

Dus ik zou zeggen, het zegt niet alles, eventjes geduld nog (hoe moeilijk dat ook is) en nog een keertje proberen. Ook wil ochtendurine wel eens helpen dan is het meer geconcentreerd en misschien je hcg (toch?) niveau hoger.

Liefs Mylène

Vandaag ben ik ongesteld geworden hoor en hoe !!!! Geeft verder ook niet maar vind het zo vreemd dat ik bijna 2 weken overtijd was. Heb nu een cyclus gehad van 42 dagen. Nou ja, we zien wel. Meiden allemaal succes en ik hoop dat jullie binnenkort zwanger zijn!! Myléne ik hoop dat je zaterdag een positieve test in je handen houdt!!!
groetjes Tara

hey meiden, wat is het toch iets onvoorspelbaars heh.. en kan me voor stellen na twee weken is het zo een telleurstelling!!! ben bang dat die vandaag of morgen..ook bij mij komt..ben nu twee weken overtijd! nog geen grijntje last van de duivels.. ik word er een beetje gek van ..mijn cyclus was zo mooi(27 dgn)
succes lieve meiden!! xxx irem

hoi hoi

als ik jullie verhalen lees, maak ik me druk om "niks".
ik ben nu 3 dagen over tijd. maar een negatieve test.

ik zit nog maar in mijn derde ronde, maar de eerste en 2de ronde waren netjes 29 dagen.
ik wacht dus nog maar even af. wanneer is het eigenlijk slim de huisarts te bellen? of heeft dat geen nut?
groetjes Carina

Ik heb wel eens gehoord dat je bij de huisarts kan komen als je 2 weken overtijd bent en nog steeds negatief test. Maar dat zal bij ieder arts ook wel weer anders zijn. Ik hoop dat je zwanger bent!!!

Hoi Tara, en andere meiden,

Ik heb de test zaterdag gedaan en die was negatief, was niet eens erg verbaasd, ik denk omdat ik me neit (meer) zwanger voelde en ik er niet teveel op durf te hopen dat het nu echt zover zou zijn.

Maar 's middags dacht ik dat mijn ongi kwam. Maar nu blijkt het maar niet door te zetten. Ik ben nu dus 4 dagen overtijd wat voor mijn constante cyclus erg veel is. Ik verlies wel af en toe iets, maar mijn ongi zet niet door... Vreselijk dat ik nu dus toch nog niet die zekerheid heb als ik zou hopen. Dit was mijn eerste keer dat ik overtijd was en met mijn misselijk zijn, zere borsten hebben en trek in dingen die gezond zijn en geen chocola en koffie meer willen eten, was ik toch wel erg aan het hopen op iets positiefs..

Ach, nog maar even geduld hebben, ga wel uit van een flinke ongi morgen...

Liefs Mylène

hey meiden hoe is het nu bij jullie?
mylene ,heeft de ongi door gezet??
ik nog steeds niet en ook geen klachten...nu 16 dagen overtijd, word er zo gek van, maar ook zo spannend tegelijk!
liefs irem

Hoi Meiden,

Nog steeds geen ongi doorgezet, vanmorgen weer getest maar weer negatief. Dan maar weer afwachten, verlis wel af en toe iets maar te weinig en niet helder bloed... Snap er niets van maar wacht nog maar even af.. Zaterdag maar weer een testje ertegenaan gooien, je weet maar nooit (of de RD's moeten alsnog komen natuurlijk)

Succes met afwachten,
Liefs Mylène

Terug
Bovenaan