8 Dagen overtijd en nog een negatieve test!

hallo,

wat herkenbaar!! ik ben nu ook acht dagen over tijd en de test is nog steeds negatief.... (ik gebruik die van clear blue) ik heb wel kramp in mijn onderbuik, alsof ik ongi moet worden, al tien dagen..

als er maandag nog niks is gebeurd zal ik wel de huisarts bellen, maar word er wel een beetje onzeker van

groetjes, S

hoi ukkietje,

Wat balen dat je toch ongesteld bent geworden. En je hebt dus een afspraak voor een echo, dat is toch fijn. komt er misschien wat duidelijkheid.
Ben je al lang bezig om zwanger te worden?
Groetjes Silli

Hallo Silli,

Wij zijn nu 7 maanden serieus bezig, we hebben steeds gewacht op het "juiste moment"...nu kan ik me wel voor m'n kop slaan dat we anderhalf jaar geleden niet gewoon begonnen zijn, maar wilde eerst huis verkopen, zorgen dat op het werk alles goed en ga zo maar door...en jij ben jij al lang bezig?

Hou ukkietje,

Ja, wij zijn ook al even zoet. Zijn bezig voor een 2e kindje en inmiddels al in ronde 12. Gewoon ene jaar al, ik baal er ontzettend van. Ons 1e kindje durde 9 maanden en ik had nooit verwacht dat we er nu langer over zouden doen. Maar helaas, geduld, geduld, geduld.......

Goedemorgen Silli,

Geduld is een schone zaak zeggen ze dan, maar ze hebben mooi praaten. Zijn jullie al bij de dokter geweest? Mijn mag dadelijk bellen voor de uitslag en ik krijg woensdagochtend een echo, ben benieuwd...

Terug
Bovenaan