8 dagen overtijd .. negatieve test

<p>Nu sinds een paar maanden gestopt met de pil. Meteen na het stoppen hiervan 2x een cyclus gehad van 27 dagen. Nu zit ik echter al op dag 35 en alle testen blijven negatief. </p><p>Het maakt me erg onzeker, omdat ik blij was dat ik meteen een korte cyclus had en die ook elke maand terug 27 bleef. Nu blijkt hij dan denk ik toch langer te zijn. Nog niet het gevoel gehad dat mijn menstruatie eraan komt dus denk dat het ook niet binnen een paar dagen zal komen. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Ineens een lange cyclus of toch zwanger na negatieve testen??? </p>
 
Ik had ook eerst 2 x een cyclus van 25 dagen en daarna gemiddeld 33 bij mij is het 7 maanden nooit echt hetzelfde geweest. Alleen deden wij het nog veilig dus wist ik dat ik niet zwanger kon zijn.
Je lichaam moet ook even ontpillen. En die tijd verschilt enorm per persoon.
Uiteraard blijft de kans bestaan dat je zwanger bent. Dus ik zou over een paar dagen weer een test doen. Als die negatief is en de menstruatie blijft uit, even contact opnemen met huisarts. Dan kan hij je bloed controleren of er wel zwangerschap hormoon wordt aangemaakt.
Let wel dat door stress ook de menstruatie kan uitblijven. Dus probeer hier rekening mee te houden. Veel sterkte!
 
Bedankt voor je reactie!!
Jaa zou inderdaad kunnen dat ik een langere cyclus heb deze maand. Ik wilde tot volgende week donderdag afwachten. Als mijn menstruatie dan nog niet is gekomen ga ik aan de dokter vragen voor een bloed test. 
Ben nu ook echt helemaal niet fit een griepje te pakken ben ik bang pff.. misschien dat het daar ook mee te maken kan hebben dat het uit blijft. 
 
We zullen zien 
 
Hi Vogeltjee,
De eerste cyclus na de pil kan je volgens mij nog niet echt 'meetellen' omdat dit nog een reactie is op het stoppen met de pil. Daarnaast is het ook heel gebruikelijk dat je de maanden na het stoppen met de pil niet meteen een regelmatige cyclus hebt (ontpillen). Ik zou je nog geen zorgen maken hoor, pas als het langer dan een half jaar onregelmatig blijft zou ik naar de huisarts gaan. Ik heb dat zelf ook gedaan en kreeg toen een doorverwijziging naar de gynaecoloog. Alleen is het nu wel vervelend dat je geen idee hebt wanneer je menstruatie zou moeten komen, succes!
 
De eerste cyclus na de pil heb ik inderdaad ook niet mee geteld. Maar we zullen zien wat het gaat brengen. Vind het gewoon vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. 
Ga natuurlijk ook niet constant met een tampon inlopen en als je dan ineens oo je werk toch ongesteld wordt is dat niet zo een pretje maar dat komt ook wel weer goed...
 
 
Hoi Vogeltjee, hier precies hetzelfde verhaal. Dot was mijn 3de cyclus na 17 jaar pil. Eerste 2 beide 28 dagen. Nu al 3 dagen overtijd. Omdat ik niks voelde heb ik vandaag pas getest; negatief. Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt. Zul je zien zaterdag, dan ben ik daggast op een bruiloft ?
 
Ik ben gestopt met de pil juni en ben nog niet eens ongesteld geweest sinds die tijd. Dus het kan nog erger, maar snap jullie frustratie. Ik vind dit ook balen  mja de dokter zegt dat het 6 maanden kan duren voordat het weer een beetje op orde is. 
 
Terug
Bovenaan