8 dagen overtijd .. negatieve test

Wel ongesteld na het stoppen met de pil nog door de pil maar daarna niet meer uit mezelf zeg maar. Ik mag nog 2 maanden afwachten en anders wordt het weer de dokter bellen. 
 
Hoi Vogeltje,
Ook ik heb hier ervaring mee. Na het stoppen met de pil (omdat we voor een kindje wilden gaan) ben ik daarna heel regelmatig ongesteld geworden. Van de een op de andere dag bleef mijn menstruatie ook uit. Diverse testen gedaan, allemaal negatief. Ik begon mij ook erge zorgen te maken en uiteindelijk ben ik naar de huisarts gegaan. Huisarts zei dat het niets hoefde te betekenen en ik af moest wachten. Wel bloed afgenomen en conclusie niet zwanger. Ik maakte mij onwijs zorgen (ben 32 en dacht oh jee straks ben ik in de vervroegde overgang ofzo, ja je gaat de meeste erge dingen denken/zoeken op internet als je je zorgen maakt en je dit voor het eerst meemaakt). Uiteindelijk een hele cyclus overgeslagen, en opeens was ik weer ongesteld! Wat was ik blij!! Haha.. wat ik wil zeggen is dat ons lichaam soms ‘rare’ streken kan uithalen. Hopelijk komt de menstruatie bij jou snel terug, ik ga duimen voor je! Liefs
 
Terug
Bovenaan