8 dagen voor nod positieve test!!??

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Goedemorgen, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik heb 22 juni een test gedaan en die was positief normaal moet ik dus pas 1 juli ongesteld worden… </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">De test was al heel duidelijk en 2 dagen erna nog duidelijker. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Maar kan dit????? </p>

Het kan zijn dat je cyclus korter is geweest dan dat je dacht.. door stress en warm weer enzo kan je lichaam heel anders reageren.. dus denk zeker dat het wel kan.. als je zelf weet wanneer je eiersprong was dan kan je daar 12 / 14 dagen bij optellen en dan weet je wanneer je ongesteld moet worden.. 
wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie? Hoelang is je cyclus normaal gesproken? Heb je ovu testen gedaan of op een andere manier bij gehouden wanneer je eiersprong was?? Welke test heb je gebruikt en hoeveel hcg is er voor die test nodig?
Met wat meer info kunnen we misschien helpen..

28 mei me implanon verwijderd wegens lang bloedverlies dus 30 mei 1ste dag menstruatie.. Heb niks getest kwa eisprong want het was niet gepland haha maar ik heb de vroege en normale testen van de action gebruikt in totaal 5 testen gedaan 22 juni positief getest en 24 juni een duidelijkere streep vanochtend nog eens getest en nog steeds een duidelijke streep

Is het niet het zelfde effect van de pil?? Als je daarmee stopt krijg je een “nep” bloeding (doorbraakbloeding) en dus de eerste keer niet echt ongesteld. En dat je dan wel een eiersprong daarna krijgt?? Dus zal best kunnen dat je een eiersprong vlak na de bloeding hebt gehad en dus vroeg in juni de bevruchting heeft plaats gevonden.. als dat t geval is dan zal je zeker zwanger kunnen zijn.. want omdat je die hebt gehad weet je nog niet hoelang je cyclus is.. test anders morgen nog eens met de Kruidvat 2v5 als die positief is dan denk ik toch echt wel dat je zwanger bent hoor.. sws denk ik dat nu al want een streep is een streep en dus echt zwanger.
je hebt nu gewoon gedacht dan is me volgende NOD maar je weet/wist dat niet 100% zeker en bent er van uit gegaan.. misschien is het een optie om even contact op te nemen met je huisarts of een vk die zou je meer kunnen vertellen over hoe het zou kunnen lopen met een implanon..
toch van mij al voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap! 

Hoi allemaal, ik zit op dag 10 ma terugplaatsing. Vanochtend heb ik een test gedaan en er was een lichte streep te zien. Wat denken jullie? Hoe kan ik foto uploaden? 

Terug
Bovenaan