8 dagen voor nod positieve test!!??

Je testen liegen er niet om, gefeliciteerd!!
Weet je zeker dat je NOD pas 1 juli is? Kan het niet zijn dat je een kortere cyclus hebt of eerder je eisprong hebt gehad? Je hebt wel echt al hele duidelijke testen zo vroeg voor je NOD!

Ik testte zelf vrijdag de 21ste positief. Ik had 10 en 11 juni een positieve ovulatietest dus dat zou betekenen dat ik gister of vandaag ongesteld zou moeten worden. Dus ik testte ook vroeg voor NOD positief, maar mijn testen zijn wel veel lichter!

Zeeuws meisje nee ik heb dus 28 mei me implanon laten verwijderen wegens lang bloedverlies.. Dus hoe ik het heb berekend is 1 juli mijn nod...
Ik zou een clearblue kunnen doen maar dan zou ik ook niet heel verkomen want als het goed is ben ik 4 weken dus dan staat er 3+ op want verdere weken geeft ie niet aan haha

Hoi Mommymom,
Ik denk ook, net als anderen, dat je cyclus gewoon korter is geweest. Het is namelijk zeer uitzonderlijk om zo vroeg voor je NOD al zo positief te testen. Ik testte zelf met 6 dagen voor NOD heel licht positief en ik weet van mezelf dat ik heel snel veel hormonen aanmaak. Met clear blue was ik toen 1-2 zwanger (dus tussen de 3 en 4 weken). Dat bleek achteraf ook te kloppen.
Ik zou wel een clear blue doen. Als je 4 weken zwanger bent, dan geeft ie namelijk 2-3 aan. Je moet er twee weken bij optellen, dus als je 4 weken zou zijn, geeft hij 2-3 aan, dus dan ben je tussen de 4 en 5 weken zwanger. Als hij 3+ aangeeft, ben je langer dan 5 weken zwanger.

Hi mommymom, gefeliciteerd duidelijker kan haast niet!
volgens mij heb je wel een rekenfoutje gemaakt als 30 mei je eerste dag van je laatste ongesteldheid was dan zou je NOD bij een normale cyclus op 27 juni liggen morgen dus. Dan kunnen die positieve testen best kloppen!

Zou best kunnen kloppen dan indd! Ik hou het allemaal ook niet bij omdat we er ook niet mee bezig waren en net me implanon eruit is dankjulliewel voor de reacties en voor de zwangere gefeliciteerd! 

Terug
Bovenaan